پارکت لمینت KT

مشخصات فنی پارکت لمینت KT:

نام پارکت: کی تی /KT
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 142 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1215 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1/886مترمربع
مقاومت سایشی : Ac4
کشور سازنده: تایوان

پارکت لمینت KT از محصولات کارخانه تکنوفلور در ایران است که دارای بالاترین استانداردهای تولیدی در کشور و همراه با کارت گارانتی در حال عرضه است. روکش یا لایه دکوراتیو این لمینت چینی است.مغز پارکت لمینت KT صد در صد HDF و با دانسیته ۹۸۰ تولید می گردد. دانسیته ۹۸۰ در حقیقت بالاترین کیفیت HDF اچ دی اف جهت تولید لمینت در سراسر دنیا است. لایه over lay موجود بر روی لایه دکوراتیو لمینت KT از شرکت لیگنا ترکیه است، مقاوت این نوع پارکت لمینت در مقابل سایش بسیار بالا است و صد در صد AC4 است. لایه بالانس لمینت KT در نوع خودش از بالاترین کیفیت برخوردار است.
در زمان خرید پارکت لمینت KT می توانید با استفاده از یک سمباده میزان مقاومت آن را در مقابل سایر انواع لمینت های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر لایه اور لی لمینت ضعیف باشد به محض کشیدن سمباده بر روی آن دچار خراشیدگی می شود اما اگر سمباده را بر روی لمینت KT بکشید متوجه مقاومت بالای آن در برابر سایش خواهید شد.پارکت لمینت KT از نظر مرغوبیت و کیفیت، کارآیی بسیار بالایی دارد. این لمینت برای افرادی که نگران ایجاد شدن هر نوع خط و خشی بر روی کف منزل‌شان هستند کاملا مناسب است. کیفیت تنها در محصولات خارجی نیست. اگر به دنبال لمینت با کیفیت هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنم.
در حال حاضر پارکت لمینت KT در ۱۰ طرح و رنگ مختلف در حال تولید است. هر کدام از رنگ و طرح‌های موجود جز پر طرفدارترین و پرمصرف‌ترین طرح‌هایی هستند که بین ایرانیان بیشترین در خواست را دارد. لایه دکوراتیو یا همان روکش سطح روی لمینت کاملا زیبا و جذاب و با طیف رنگی مورد پسند ایرانیان ارائه می‌گردد. رنگ‌های طوسی تیره و روشن، نسکافه‌ای، قهوه‌ای روشن و تیره و طوسی اطلسی جز مطرح‌ترین رنگ‌های موجود در لمینت KT به شمار می‌رود.
قیمت پارکت لمینت KT با توجه به این که از نظر کیفیت و کارآیی با لمینت‌های خارجی برابری می‌کند خوشبختانه از نظر قیمت با توجه به مرغوبیتی که دارد رنج متوسطی دارد و از نظر اقتصادی برای هر خانواده‌ای کاملا مقرون به صرفه است.