پارکت لمینت نورث فارست (North Forest)

پارکت لمینت نورث فارست

مشخصات فنی پارکت لمینت نورث فارست:

پارکت نورث فارست
نام محصول نورث فارست (North Forest)
مغزی CAMSAN(HDF)
استاندارد AC4
نوع کلیک ولینگه پارافین خورده
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (1.8118 متر مربع سطح پوشش)=(8 عدد تایل)*(1980 میلیمتر طول)*(193 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت نورث فارست از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هوگر،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت لمینت نورث فارست:

پارکت لمینیت نورث فارست محصول تولید شده در ایران و در شهر تبریز و مجموعه کارخانجات مصیبی به وسیله جدید ترین دستگاه ها و با فناوری های جدید که طول عمر بالایی دارد. پارکت نورث فارست با کلیک های ولینگه پارافین خورده تولید می شوند و در مقابل صدا و رطوبت عایق مناسبی می شود .
پارکت نورث فارست،دارای مغزی HDF ترکیه ای است ودارای ضریب تراکم پذیری AC4 می باشد کلیک مربوط به لمینت نورث فارست دارای قفل ولنگه خیلی قوی و مناسبی می باشد که باعث بالارفتن مقاومت نسبت به رطوبت می شود.ضخامت پارکت لمینت نورث فارست باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد. این پارکت لمینت نفوذ پذیری کمی نسبت به رطوبت دارد ودارای رنگ هاوطرح های متنوعی می باشد.
لمینت نورث فارست به گونه ای تولید شده است که در برابر اشعه افتاب مقاومت بالایی دارند و تغییر رنگ نمی دهند در ضمن در برابر رطوبت و مایعات نیز مقاوم هستند و در دراز مدت شاهد باد کردن آن ها نخواهید بود.

ویژگی های پارکت لمینت نورث فارست :

• استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت مناسب سطح سخت
• مقاومت : دوام و قدرت استثنایی بالای پارکت نورث فارست بدلیل ساختار خاصی ‌که دارد باعث می شود برای سخت ترین کاربردها استفاده شود.
• طبیعی بودن محصول : 90٪ از مواد خام ساخته شده از چوب است
• نصب آسان : با توجه به سیستم کلیک Valiange نصب پارکت لمینت نورث فارست بسیار سریع و آسان است که موجب صرفه جویی در وقت و تلاش می شود.
• لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح لمینت نورث فارست لیز نیست و تایل های لمینت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری زیبا و طبیعی جلوه میکند

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت نورث فارست 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت نورث فارست