پارکت لمینت رولکس پلاس(ROLEX PLUS)

پارکت لمینت رولکس پلاس

مشخصات فنی پارکت لمینت رولکس پلاس:

پارکت رولکس پلاس
نام محصول پارکت لمینت رولکس پلاس (ROLEX PLUS)
مغزی HDF تراکم مغزی بالای 890
روکش
نوع کلیک کلیک والنگه اصلی و قالب بلژیکی
ضریب سایش AC4
استاندارد E1
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (۱.۸۲۷ متر مربع سطح پوشش)=(۸ تایل)*(۱۲۰۰ میلیمتر طول)*(۲۰۰ میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران تحت لیسانس آلمان
گارانتی گارانتی مکتوب شرکتی 10 ساله برای فضای خانگی و 5 ساله برای فضای تجاری

با توجه به اینکه پارکت لمینت رولکس فلور از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،ایشیک،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، آرتا، تکنو فلور و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت رولکس پلاس:

بخش قابل توجهی از پارکت رولکس پلاس با استفاده از چوب طبیعی تولید می شود و به همین علت قابلیت تجدیدپذیری داشته و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود.
مغزی محصول از جنس اچ دی اف 880 است. اچ دی اف همانند ام دی اف نوعی از مصنوعات چوبی است که برای تولید کارهایی همانند پارکت استفاده می شود. این عدد نیز دانسیته تایل ها را نشان می دهد و میزان مقاومت تایل ها در برابر نفوذ آب به بخش های داخلی را بیان می کند.
پارکت لمینت رولکس پلاس دارای ضخامت 8 میل می باشد. این ضخامت استاندارد لازم برای محیط های خلوت تا نسبتا شلوغ را دارد، به همین علت برای مکان های اداری، تجاری و مسکونی مناسب است. تایل ها از لایه های مختلفی تشکیل شده اند به همین علت است که به عنوان پارکت لمینت شناخته می شوند.
مقاومت سایشی کفپوش رولکس پلاس AC4 می باشد که مقاومت آن در برابر رفت و آمد است و بدان معناست که محصولات رولکس پلاس قابلیت استفاده در مکان هایی با رفت و آمد بالا را هم دارندAC4 . یکی از بهترین استانداردهایی است که برای معرفی کفپوش های پارکت لمینت بیان می شود و ذکر آن به معنای بالا بودن کیفیت محصولات مورد نظر است.
آلبوم پارکت رولکس پلاس در طرح های زیبا و رنگ های متفاوت طراحی شده است. انواع پارکت با رنگ های روشن، ملایم و تیره در این آلبوم به چشم می خورد. طراحی بسیار زیبایی هم که از چوب طبیعی درختان روی تایل ها نقش بسته است جذابیت کار را چند برابر می کند.
سبک های مختلفی که برای طراحی داخلی بکار می روند به رنگ های متفاوتی هم نیاز دارند؛ به عنوان مثال در اغلب موارد برای سبک کلاسیک از رنگ های تیره استفاده می شود اما سبک مدرن را با استفاده از رنگ های روشن می شناسند.

ویژگی های پارکت ولکس پلاس:

• مقاومت سایشی بسیار بالا
• دانسیته 980
• مغز اچ دی اف بسیار فشرده
• کلیک پارافین خورده مقاوم در برابر رطوبت
• مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب
• عایق صدا و گرما
• پارافین بسیار با کیفیت
• نصب کلیکی و بدون آسیب به زیر ساخت موجود
• عدم تغییر رنگ و طرح در برابر اشعه ی بسیار شدید آفتاب
• مونتاژ داخلی با حفظ کامل کیفیت

قیمت پارکت ولکس پلاس:

پارکت رولکس پلاس نیز که امروزه استقبال زیادی از آن شده دارای کیفیت مناسبی است و در مقابل از قیمت قابل قبول هم برخوردار است. اگر نمی خواهید هزینه های گزافی برای طراحی داخلی ساختمان پرداخت کنید و در عین حال به نتیجه و کیفیت محصولات هم اهمیت می دهید پیشنهاد خرید پارکت لمینت رولکس پلاس را برای شما داریم.
امروزه قیمت پارکت در انواع و اقسام مختلفی که دارد افزایش چشم گیری داشته است؛ این مسئله در خصوص پارکت های خارجی محسوس تر است. افزایش قیمت پارکت خارجی باعث شد تا بسیاری از طراحان داخلی و کاربران به سمت خرید پارکت ایرانی از جمله خرید پارکت رولکس پلاس متمایل شوند و همین مسئله فرصت لازم را به ایجاد کرد تا محصولات ایرانی هم بتوانند کیفیت خود را به مشتریان داخلی نشان داده و رضایت آن ها را به دست آورند.

برای دریافت کاتولوگ پارکت رولکس 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ ام دی اف پارکت رولکس