ام دی اف کرونوشپان(MDF kronospan)

ام دی اف کرونشپان-kronospan MDF

مشخصات فنی ام دی اف کرونشپان

نام ام دی اف: کرونشپان/ kronospan
ضخامت ام دی اف: 16 میلیمتر
عرض ام دی اف: 2070 میلیمتر
طول ام دی اف: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های ام دی اف در پالت: 20 ورق

[ubergrid id=13957]

شرکت کرونوشپان اتریش بزرگترین تولیدکننده پانل های چوبی و کف پوش های لمینت در دنیا با داشتن دیرینه ای یکصد و شانزده ساله از پیشرفت و تلاش، مانند درختی کهنسال نیرومندی خود را از ریشه های عمیق خود بدست می آورد. از سالهای آغازین فعالیت کرونوشپان در قرن نوزدهم میلادی 1987 به عنوان یکی از پیشروترین کارخانه های چوب بری آن زمان در کشور اتریش تا به امروز که کرونوشپان شرکتی فرا ملیتی با بیش از یازده هزار نفر پرسنل و 33 کارخانه در 24 کشور مختلف دنیا است، جستجوی پیوسته و مداوم در راستای نوآوری و رسیدن به کمال مطلوب، بخش جدایی ناپذیری از چرخه حیات ما را تشکیل داده اند که در هر آنچه که انجام می دهیم این بینش را دنبال می کنیم.
برای رسیدن به این هدف، بگونه ای جنبه های مختلف فعالیت هایمان را با یکدیگر همسو کرده ایم که ما را قادر می سازند تا کنترل صد در صد تمامی امور جزیی را هم در اختیار داشته باشیم که این امر بدون وجود احساس تعهد، تلاش مداوم و نوآوری همیشگی میسر نمی شود.

ورق ام دی اف کرونشپان

از عمده ترین تولیدات کارخانجات کرونشپان ورق ام دی اف چه به صورت خام و چه رنگی با روکش های متنوع ملامینه و گلاسه می باشد که عمده ترین کارخانه های تولید کننده این محصول عبارتند از رومانی ، روسیه ،ترکیه و چین.

ورق نئوپان کرونشپان

مرغوب ترین ورقهای نئوپان خام ورنگی در سرتاسر جهان توسط کرونشپان تولید می شود که کارخانه بلغارستان پیشرو در این زمینه می باشد.

ورق او اس بی کرونشپان

این ورق از رشته لایه های نازک چوبی فراهم می شود ودر سراسر جهان از مهم ترین چوب های مهندسی در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود. عمده ترین کارخانه های تولید کننده این محصول عبارتند از رومانی و ترکیه.

ورق لوکس کرونشپان

: اسکین که دارای کیفیت بالا ( DENSITY) تنوع رنگ و برجستگی های قابل تنظیم است از مجمو عه های شرکت کرونوشپان می باشد . این محصول از لحاظ قیمت نسبت به نمونه های لوکس موجود بسیار مقرون به صرفه تر است.

کف پوش لمینت کرونشپان

از دیگر محصولات عمده کارخانجات کرونشپان در سراسر جهان کف پوش لمینت است که دامنه وسیعی از طرح و کاربری را شامل می شود.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف کرونشپان از لینک زیر استفاده نمایید.
دانلود کاتولوگ محصولات

لیست ام دی اف های خارجی