روکش وکیوم ممبران FRP

روکش وکیوم ممبران FRP  

مشخصات فنی روکش وکیوم FRP

روکش وکیوم FRP
نام محصول وکیوم پی وی سی FRP
مواد اولیه PVC
ضخامت 0.3mm
عرض 1420 mm
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ روکش وکیوم اف آر پی

روکش وکیوم FRP که به آن وکیوم پی وی سی FRP هم گفته میشود دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. امروزه اکثر افراد طرفدار روکش های ممبران هستند و از مزایای روکش وکیوم آگاه شده اند زیرا روکشی یک دست و یکپارچه می باشد که تمامی درزها را نیز پوشش داده و جلوه و نمای بصری قابل قبولی را به بیننده القا میدهد.

از مزایای روکش وکیوم میتوان به طول عمر بیشتر نسبت به سایر روکش های چوب اشاره کرد. .روکش وکیوم ممبران عمر طولانی دارد یعنی دیگر بر اثر گدر زمان و استفاده متمادی از این محصول در مقایسه با محصولات مشابه اش، فرسوده و خراب نخواهد شد و عمر طولانی تری را در برابر گذشت زمان خواهد داشت.
این طول عمر ارتباطی به نوع مغزی چوب ندارد و کار با هر مغزی که روکش ممبران انجام شود به دلیل وجود ممبران در رویه کار طول عمر آن کار بالاتر خواهد رفت و این خود مهمترین مزیت از مزایای روکش وکیوم میباشد.

علاوه بر مزایای روکش وکیوم باید گفت این روکش انحصارا جهت کابینت استفاده نمیشود زیرا تصور عامه از ممبران فقط کابینت های آشپزخانه می باشند. این روکش ها جهت تمامی محصولات چوبی نظیر میز و صندلی، تخت خواب های یک یا دو نفره، انواع مبلمان اداری یا منزل و هرگونه محصولات و فرآورده های چوبی را شامل میگردد.

ویژگیهای وکیوم پی وی سی FRP

• طول عمر بیشتر
• مقاومت بسیار بالا
•تنوع در طرح و رنگ
• قیمت مقرون به صرفه

برای دریافت کاتولوگ روکش PVC FRP از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلودروکش FRP