ام دی اف سنا(Sana)

ام دی اف سنا

مشخصات فنی ام دی اف سنا:

نام ام دی اف: سنا / SANA
ضخامت ام دی اف:3،5،8،16 میلیمتر
عرض ام دی اف:2440 میلیمتر
طول ام دی اف: 1830 میلیمتر
تعداد ورق ام دی اف در پالت: 30 ورق

کالیته رنگ ام دی اف سه میل سنا:

گروه سنادر حال حاضر مجهز به چهار خط كامل لامیناسیون جهت روكش نمودن نئوپان و ام دي اف با انواع مختلف روکشهای مصنوعی از جمله کاغذ ملامینه، روکش هایگلاس PETG، کاغذ گلاسه و کاغذ PU یا شبهه ملامینه می باشد. کلیه روکشها وارداتی و از گریدهای مختلفی می باشند.. این روکشها نه تنها از لحاظ طرح و رنگ مجموعه ای کامل محسوب می شوند، بلکه با توجه به کیفیت و ساختار مواد متشکله تفاوتهای فاحشی با یکدیگر دارند.
راز ماندگاری سنا چوب توليد و تامين مواد اوليه صنعت چوب ,خطوط توليد با تكنولوژی مدرن , استفاده از مرغوبترين مواد اوليه ، توزيع مستقيم و آسانمی باشد.

ویژگیهای ام دی اف سه میل رنگی سنا:

• ام دی اف سنا در برابر حرارت بالا مقاومت دارد.
• ام دی اف سنا در برابر آب و رطوبت مقاومت دارد.
• ام دی اف سنا در برابر اجسام سخت مقاومت دارد.
• ام دی اف سنا در برابر حلالها ،آب، بنزین،الکل و انواع شوینده ها مقاومت دارد.
• ام دی اف سنا در همه ضخامتهای 3،16 میلیمتر از نظر نوع جنس و رنگ یکسان و هماهنگ می باشد.

ام دی اف ملامینه سنا:

ابتدا طرح مورد نظر روی کاغذ خام با وزن پایه ۸۰ تا ۹۰ g/m2 چاپ میشود و سپس کاغذ دکوری با رزین ملامين فرمالدييد آغشته میشود. کاغذ پس از عملیات آغشته سازی با حرارت غیر مستقیم روغن داغ به آرامی خشک میشود و در این مرحله مواد فرار شامل آب، متانول، فرمالدیید… از آن خارج میشوند. این رزین بواسطه ترکیبات شیمیایی خود خصوصیات جدیدی به کاغذ خام می دهد و وزن پایه آن را حدودا به ۳۰۰ g/m2 می رساند. خصوصیاتی همچون مقاومت در برابر آب و رطوبت، مقاومت در برابر خط و خش، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و ثبات رنگ در اثر گذر زمان… در پایان این کاغذ ملامینه با ماشین آلات پرس و با فشار و حرارت بالا روی اوراق فشرده چوبی همچون ام دی اف و نئوپان روکش میشود.

ام دی اف شبهه ملامینه(PU)سنا:

ورقهای سه میل (پی یو) یا شبهه ملامینه سنا از روکش کاغذ PU یا همان کاغذ شبهه ملامینه بروی MDF با ضخامت ۷/۲ میلیمترتولید می شوند. کاغذPU با وزن پایه ۳۰ الی ۴۰ g/m2 توسط رزین پلی اورتان پرداخت می شود و سطح آن در برابر خط و خش مقاوم می گردد. البته از لحاظ مقاومت سطح قابل قیاس با کاغذ ملامینه نمی باشد چون مراحل آماده سازی آن کاملا متفاوت است.

ام دی اف 3D سنا:

محصول جدید سنا ورقهای ۳ میل ۳D در رنگهای مختلف می باشد. این محصول با نقوشی برجسته که از طبیعت چوب الهام گرفته شده، کیفیتی از سطح را ارائه می دهد که در صنعت مبلمان کم نظیر می باشد. سطوحی عمیق که هر ببننده را به عمق لطافت و زیبایی فرا می خواند.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف 3 میل سنا 2024 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگام دی اف 3 میل سنا

محصولات مشابه