پانل چوبی دردکوراسیون داخلی

پانل ام دی اف دیوار

دیوار و کف کاذب چوبی در چند مدل ساخته می شود که کاربرد این نوع کف به علت کاهش هزینه در سازه ساختمان های اداری و همچنین مدیریت سیستم کابل ها در مراکز اداری و دفاتر و… می باشد. این نوع پانل از جنس MDF و نئوپان است که با توجه به برش آسان در انواع مختلف و سایزهای مختلف قابل تولید است. پنل های چوبی ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر هستند که از نوع لمینیت ساخته شده تحت فشار بالا می باشند اینگونه پوشش نما به صورت خشک (بدون ملات) نصب میگردد و در کشورهای صنعتی تحت عنوان یا دیواره ضد باران شهرت دارند از مزایای استفاده از پنل های چوبی در نمای ساختمان می توان به اختصار به موارد ذیل اشاره نمود.

پانل ام دی اف دیوار

طراحان با استفاده از چوب های مختلف در طرح ها و رنگ ها ،بافت های مختلفی را در این پانل ها ایجاد می کنند و مخاطبین را از طریق روشی امروزی به داشتن احساسی گرم و دلنشین از فضا دعوت می کنند. نکته مثبت استفاده از این پانل ها طیف رنگی چوب های مختلف به کار رفته در آن است که بعد ازنورپردازی نیز زیبایی آن چندین برابر جلوه گر خواهد شد.
استفاده از بافت در متریال ها و در ساختار دکوراسیون بدون در نظر گرفتن مشکلات برای تمیز کردن آسان آن ها، سبب ایجاد بعد به فضا و در نتیجه چشم نوازی بیشتر می شود.

پانل چوبی دردکوراسیون داخلی

ویژگی های پانل های چوبی

مقاوم در برابر باران و رطوبت
مقاوم در برابر اشعه UV
عایق حرارتی
عایق صوتی
عدم نیاز به نگهداری پس از نصب
سرعت نصب و اجرای بالا