ویژگی های مهم درب ضد سرقت

سینا چوب , شرکت سینا چوب

در این مقاله به چند نکته مهم و در عین حال ساده اشاره می کنیم که باید قبل از خرید درب ضد سرقت به آن توجه کنید.

شکاف بین درب و چهارچوب درب ضد سرقت نباد بیش از ۴-۵ میلی متر باشد. اگر شکاف بزرگتر باشد باز کردن درب توسط یک میله خمیده راحت تر خواهد بود. فراموش نکنید که این جزئیات کوچک امنیت بالایی را برای شما فراهم می کنند.

اگر قفلی که بر روی درب ضد سرقت استفاده می شود قوی است باید محل قرار گرفتن قفل نیز دارای قدرت زیادی باشد. پایه یک در ضد سرقت محلی است که قفل در آن قرار می گیرد. درب ضد سرقت که یک جایگاه قفل قوی ندارد به راحتی باز می شود حتی اگر از یک قفل بسیار قوی استفاده شده باشد.

علاوه بر این، از در دسترس نبودن منطقه ورود کلید نیز باید اطمینان حاصل کنید. یک سیستم نشان در درب ضد سرقت وجود دارد که این منطقه را محافظت می کند. این سیستم نشان باید به اندازه کافی برای نگه داشتن قلم قوی باشد.

لولا درب ضد سرقت باید قابل تنظیم باشد. لولا جوش این توانایی را ندارند.

کیفیت بسته شدن درب ضد سرقت ، بیانگر کیفیت واقعی آن است. درب ضد سرقتی که سال ها مورد استفاده قرار گرفته است باید به راحتی و بی سر و صدا حتی با کمی فشار انگشتان دست بسته شود. کیفیت سیستم قفل وانت این امکان را به راحتی فراهم می کند.

به دنبال درب ضد سرقت با سیستم درزگیر دوجداره باشید. این نوع درب ضد سرقت نه تنها شما را از سرقت، بلکه در برابر سرما، گرما، سر و صدا، گرد و غبار نیز محافظت می کند. این به شما یک انزوا کامل می دهد و باعث می شود شما احساس راحتی کنید.

درب ضد سرقت باید با بتن پرشود. هزینه پر کردن بتن گران تر از پر کردن پلی اورتان است اما امنیتی که بتن ارائه می دهد برتر است. اطلاعات لازم در مورد این موضوع را از شرکت مورد نظر خود بپرسید.

با توجه به اینکه سلیقه شما ممکن است تغیر کند و یا از ظاهر درب خود بعد از یک مدت طولانی خسته شوید،دقت کنید که یک درب مدولار بخرید. با این کار، شما بدون تغییر درب ضد سرقت خود به طور کامل می توانید ظاهر درب را بدون هیچگونه آسیبی تغییر دهید.

فراموش نکنید که درب ضد سرقت خوب نه تنها برای شما امنیت به ارمغان می آورد بلکه به شما ارزش و اعتبار می بخشد. این مسئله صحیح است که زیبایی به اندازه امنیت مهم است. اولین منطقه ای که در خانه شما دیده می شود درب منزل شما است و در واقع تاحدودی راهنما در مورد شخصیت شما است.