پارکت لمینت کورتکس فلور (CORTEX FLOOR)

پارکت لمینت کورتکس فلور

مشخصات فنی پارکت لمینت کورتکس فلور:

نام پارکت: کورتکس فلور/ CORTEX FLOOR
ضخامت پارکت: 8.3 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 195 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1215 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.8954 مترمربع
استاندارد سایش : AC4
نوع کلیک: Double click
درز اتصال: ندارد
کشور سازنده: تحت لیسانس آلمان

شرکت کورتکس فلور، فعالیت خود را از دهه 80 آغاز کرده است. این شرکت با بهره گیری از مدیریتی مجرب و پرسنلی سخت کوش به سرعت جایگاه مطمئنی در عرصه ارایه خدمات مشتریان و نمایندگان پیدا کرد.
از اینرو مجموعه کورتکس یکی از پیشروترین شرکتهای عرضه کننده محصولات کف در ایران میباشد و طیف وسیعی از محصولات را عرضه می نماید. نظر به اینکه محصولات این شرکت تحت سختگیرانه ترین استانداردهای اروپایی و آمریکایی تولید میشوند لذا کیفیت کلیه محصولات و هم چنین خدمات این شرکت از ضمانت و گارانتی برخوردار است.مجموعه متنوع رنگها و طرحهای محصولات این شرکت جوابگوی هر گونه سلیقه، نقشه، طراحی وپروژه ای خواهد بود.

پارکت لمینت کورتکس فلور

۱- لایه روئین یا فوقانی:
این لایه شفاف ( TRANSPARENT) آغشته به اکسید آلو مینیم اشباع شده همراه با رزین خاصی می باشد که باعث استحکام ، زیبائی و شفافیت محصول می گردد. میزان مقاومت در برابر سایش مرتبط با همین لایه فوفانی است.
۲- لایه دکوراتیو:
لایه دکوراتیو از جنس کاغذهای ملامینه می باشد که در هنگام تولید در میان لایه بالائی و لایه اصلی (HDF) قرار میگیرد. این لایه مشخص کننده طرحهای زیبائی است که بر روی لمینت ها نقش می بندد. طرحهای گوناگون در لمینت ها به جهت وجود همین لایه می باشد.
۳- لایه اصلی با میانی:
لایه اصلی لمینت های کورتکس فلور از جنس اچ دی اف (High Density Fiberboard) یعنی تخته های فیبری با دانسیته بالا میباشد. HDF با توجه به فشردگی بسیار بالائی که دارد ( حدود ۸۸۰ کیلوگرم بر متر مکعب) استحکام فوق العاده و حداقل جذب آب را به مشتریان ارمغان می دهد.
۴- لایه تحتانی یا تنظیم کننده:
این لایه از ترکیب رزین و یک لایه عایق تشکیل شده است. وجود این لایه موجب عدم انحناء پانل به سمت لایه فوقانی و تا حدودی مانع نفوذ پذیری رطوبت به بخش های فوقانی تر می باشد.

Panel :1215 * 195 * 8.3 mm,BOX : 8 Panels / 1.8954 m2 ~15kg,Traffic Class : AC4/32,Grade HDF : E1