تلفیق سبک های مختلف کابینت های آشپزخانه

برای این که بتوانید حالت یکنواختی آشپزخانه خود را از بین ببرید می توانید از کابینت هایی با سبک های مختلف در کنار هم استفاده کنید. به طور مثال کابینت هایی با سبک کلاسیک در کنار کابینت هایی با سبک مدرن. با این کار می توانید فضای بازتری در آشپزخانه در اختیار داشته باشید. اما دقت کنید که رنگ کابینت ها را از یک پالت رنگی انتخاب کنید تا به نوعی هماهنگی را نیز در آشپزخانه خود داشته باشید.

سبک های مختلف کابینت

از قفسه هایی بدون در به عنوان کابینت در آشپزخانه استفاده کنید

استفاده از قفسه های بدون در آشپزخانه می تواند به شما کمک کند تا فضای آشپزخانه تان خلاقانه تر به نظر بیاید. این قفسه ها را می توانید با رنگی متضاد با رنگ غالب آشپزخانه تان رنگ کنید و سرویس چینی های قدیمی که از مادربزرگتان هدیه گرفته اید را درون آن بچینید و از نگاه کردن به آن غرق در لذت شوید.

طراحی کابینت ها به روش جزیره در آشپزخانه

وجود جزیره ها در آشپزخانه می توانند به کاربردی تر شدن آن کمک کنند. کابینت هایی که به صورت جزیره طراحی می شوند به شما این امکان را می دهند تا وسایلی را که بیشتر با آن ها کار می کنید را در دسترس داشته باشید.علاوه بر این داشتن کابینت جزیره می تواند چهره ای نو به آشپزخانه شما ببخشد.

صفحه روی کابینت های آشپزخانه خود را تغییر دهید

ایجاد تغییر در جزئیات آشپزخانه ها می تواند به نو شدن چهره آشپزخانه کمک کند. به طور مثال عوض کردن صفحه ی روی کابینت ها وهماهنگ کردن آن با رویه میز غذاخوری که در آشپزخانه دارید می تواند به شما کمک کند تا آشپزخانه ای با چهره متفاوت داشته باشید.

استفاده از کابینت هایی با ارتفاع های مختلف در آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه لزوما نباید یک ارتفاع واحد داشته باشند. شما می توانید برای یک ردیف از کابینت های آشپزخانه ارتفاع های مختلفی را تعریف کنید. به طور مثال می توانید ارتفاع کابینت های گوشه ی دیوار را بلند تر از دیگر کابینت ها در نظر بگیرید و رنگ آن رانیز تغییر دهید.

ازکابینت هایی با رنگ های متضاد در آشپزخانه خود استفاده کنید

سبک های مختلف کابینت

تغییر رنگ کابینت های دیواری و زمینی می تواند تغییری خلاقانه در آشپزخانه شما به وجود بیاورد. شما می توانید برای کابیت های زمینی از رنگ هایی مانند کرم و سفید استفاده کنید و رنگ کابینت های دیواری رابه آبی تیره یا مشکی تغییر دهید و برای این که بین این دو دسته هماهنگی ایجاد کنید می توانید برای کابینت های دیواری تیره خود درب های شیشه ای تعریف کنید تا بتوانید تضاد دلنشینی را تجربه کنید.

استفاده از دستگیره های خلاقانه در کابینت های آشپزخانه

همان طور که گفته شد توجه به جزئیات نیز می تواند در آشپزخانه شا تغییرات بزرگی را پدید آورد. شما می توانید برای کابینت های خود دستگیره های جدیدی خریداری کنید و به وسیله آن ها جلوه جدیدی به کابینت های آشپزخانه خود ببخشید.