کفپوش ورزشی جیم فیت JIM FIT

کفپوش ورزشی جیم فیت

مشخصات فنی کفپوش ورزشی جیم فیت JIM FIT

نام کفپوش: جیم فیت/JIM FIT
ضخامت کفپوش: 5-6 میلیمتر
عرض هر تایل کفپوش: 2 متر
طول هر تایل کفپوش:20متر
سطح پوشش : 40 مترمربع
سازگاری با محیط زیست :E1
کشور تولید کننده :آلمان

کفپوش پی وی سی جیم فیت (JIM FIT FLOORING PVC) ساخت کشور آلمان با طرح زیبا که به صورت رول می باشد .کفپوش پی وی سی 100 درصد قابل شستوشو بوده و از مواد اولیه نو غیر بازیافتنی ساخته شده که بسیار مقاوم ، با دوام و قابل استفاده در کلیه مکان های پرتردد ؛ ورزشی نیز می باشد.

با کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت امن ورزش کنید

کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت تعریف شیک و ساده‌ای از سری کفپوش‌هایی هستند که بیشتر از آنها در سالن‌های ورزشی بدنسازی و مهدهای کودک استفاده می شوند. یکی از خوبی‌های کفپوش‌های رول ورزشی جیم‌فیت ضربه گیری بالای آن است.

ساختار کفپوش رول جیم‌فیت

زیره کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت از فوم بسیار منعطف و نرم سلولوزی ساخته شده است. سلولز ماده اصلی تشکیل دهنده دیواره سلولی گیاه است، این ماده به صورت تقریبا خالص در رشته‌های پنبه وجود دارد. فوم سلولوزی ۵ میلی‌متری یا ۲ میلی‌متری به کار رفته در کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت موجب می‌شود تا این محصول از لحاظ ارگونومیک شرایط مناسبی را برای ورزشکارانی که قصد انجام حرکات ایزومتریک یا جهش‌های زیاد را دارند ایجاد کند. همچنین این موضوع برای کودکان و فعالیت‌های پرجنب‌وجوش آنها نیز صدق می‌کند.

مزایای استفاده از کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت برای باشگاه‌ها

کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت قابلیت این را دارد که انرژی حاصل از جهش گام‌ها را در سطح خود پخش کند. در نتیجه انرژی وارد شده در هنگام پرش به مفاصل و عضلات بر نمی‌گردد و ایجاد کوفتگی و خستگی زود هنگام نمی‌کند. کفپوش رول ورزشی جیم‌ فیت رنگ‌های دلنشین روشن و تیره‌ای دارند. بنابراین یکی از قابلیت‌های آنها نظافت آسان است تا لکه‌ها و باکتری‌ها از روی آن به سادگی زدوده شود. لایه رویه این کفپوش‌ها با محتوایی از جنس P.V.C توانسته‌اند قابلیت شست‌وشوی آسانی به این محصول بدهند.

طرح‌بندی خاص کفپوش‌های رولی ورزشی جیم‌فیت

کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت در برابر حرارت و مقدار مشخصی از PH مقاوم بوده و دارای انواع آنتی باکتریال‌ها می‌باشد که از سرایت بیماری‌ها جلوگیری می‌نماید. علاوه بر اینها بلافاصله بعد از نصب این کفپوش‌ها می‌توانید وسائل و تجهیزات باشگاه، مهدکودک و فضای بازی خود را بدون ایجاد خطر چینش بروی آن قرار دهید. عاج‌دار بودن سطح P.V.C این کفپوش به این معناست که روی سطح آن برجستگی‌های ریز و قابل لمسی به کار رفته. نقش اصلی این برجستگی‌ها حفظ ثبات گام‌های ورزشکاران و کودکان در مهدکودک می‌باشد.

نکته جذاب
کفپوش رول ورزشی جیم‌ فیت دارای رنگ‌بندی شاد و متنوع می‌باشد. به این معنی که شما می‌توانید با هر نوع طراحی و رنگ‌آمیزی که در محیط مورد نظرتان دارید یک همخوانی از طرح و رنگ ایجاد کنید. این موضوع کار طراحان شما را بسیار راحت می‌کند.

نتیجه‌گیری: از زیبایی مهدکودک تا امنیت باشگاه

کفپوش رول ورزشی جیم‌فیت برای کاربری‌هایی که مورد استفاده ورزشکاران پرتلاش و یا کودکان پر جنب و جوش است می‌تواند ضمن زیباسازی و تنوع طرح، محیطی امن و منعطف ایجاد کند. طراحی مدرن و فنی این مدل کفپوش و نظافت آسان آن می‌تواند بهترین گزینه انتخابی در طراحی داخلی ورزشگاه‌ها و مهدکودک‌ها باشد.