کفپوش ماربل (MARBLE)

کفپوش پی وی سی ماربل (MARBLE)

مشخصات فنی کفپوش پی وی سی ماربل

نام پارکت: ماربل/MARBLE
ضخامت کفپوش: 2 میلیمتر
عرض هر تایل کفپوش: 152 میلیمتر
طول هر تایل کفپوش: 915 میلیمتر
تعداد تایل کفپوش در هر بسته: 24 تایل
سطح پوشش هر بسته کفپوش: 4.86 مترمربع
کشور تولید کننده : ایرانی

کالیته رنگ کفپوش ماربل

کفپوش پی وی سی ماربل (MARBLE) محصول درجه یک با تنوع رنگ بالا ساخته شده است . کفپوش Marble ساخت ایران با کیفیت بسیار مرغوب ، دارنده گواهی نامه های بین المللی کیفیت ، قابل استفاده در محیط های مرطوب می باشد. کفپوش ماربل در ابعاد ۱۵۲ میلی متر عرض و ۹۱۵ میلی متر طول تولید شده است و به قطر ۲ میلی متر می باشد.

کفپوش پی وی سی به منظور استفاده برای مکان هایی که نیاز به شستشو دارند و یا محل هایی که رطوبت دارند استفاده می شود. کفپوش ماربل هم برای همین منظور و بصورت تایلی برای نصب راحت و آسان ساخته و روانه بازار گشته . کفپوش PVC ماربل ، کفپوش هایی کاملا مقاوم در برابر آب و رطوبت شدید می باشد. این کفپوش ها که نسبت به پارکت از قیمت مناسب تری برخوردار هستند میتوانند جایگزین لمینت و پارکت نیز باشند اما توصیه متخصصان برای محیط های پر رفت و آمد و مسکونی ، پارکت و لمینت های ۸ میلی متری و ۱۲ میلی متری ست.
کفپوش ماربل در انواع رنگها و طرحها تولید می شود.کفپوش ماربل ساخته شده از 100 در صد پی وی سی می باشد. این کفپوش کاملا ضدآب بوده و قابل شستشو می باشد . از مزایای کفپوش های پی وی سی می توان به نصب سریع, قابل شستشو بودن, عمر بالا اشاره کرد.