کفپوش پی وی سی راک فلور (Rock Floor)

کفپوش پی وی سی راک فلور

مشخصات فنی کفپوش پی وی سی راک فلور

نام پارکت: راک فلور /Rock Floor
ضخامت کفپوش: 2 میلیمتر
عرض هر تایل کفپوش: 91 میلیمتر
طول هر تایل کفپوش: 1524 میلیمتر
تعداد تایل کفپوش در هر بسته: 24 تایل
سطح پوشش هر بسته کفپوش: 3.34 مترمربع
کشور تولید کننده : ایرانی

کفپوش پی وی سی راک فلور قابل استفاده در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری می باشد . قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که کفپوش های با ضخامت 2 میلی متر برای استفاده در خانه های مسکونی تولید شده اند و کفپوش راک فلور هم از این قاعده مستثنی نیستند
کفپوش راک فلورمحصول درجه یک با تنوع رنگ بالا ساخته شده است . کفپوش های پی وی سی به منظور استفاده برای مکان هایی که نیاز به شستشو دارند و یا محل هایی که رطوبت دارند استفاده می شود. کفپوش پی وی سی راک فلور هم برای همین منظور و بصورت تایلی برای نصب راحت و آسان ساخته و روانه بازار گشته . کفپوش راک فلور در انواع رنگها و طرحها تولید می شود. کفپوش پی وی سی راک فلور ساخته شده از 100 در صد پی وی سی می باشد. این کفپوش کاملا ضدآب بوده و قابل شستشو می باشد . از مزایای کفپوش های پی وی سی می توان به نصب سریع, قابل شستشو بودن, عمر بالا اشاره کرد.
برش کفپوش راک فلورتوسط دستگاه لیزر انجام شده است و بر روی هر سطح صافی قابل نصب است ، صد درصد دارای مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت می باشد . کفپوش راک فلور دارای نصب آسان در هر مکانی از خانه یا هر نوع فضای مورد نظر شما می باشد. نوع روکش از نوع PVC آجدار درجه یک می باشد.به سادگی تمیز می شود. این کفپوش ضد خش و ضد آب می باشد.