کفپوش پی وی سی دیفال (Difal)

کفپوش پی وی سی دیفال (Difal)

مشخصات فنی کفپوش پی وی سی دیفال

نام پارکت: دیفال /Difal
ضخامت کفپوش: 2 میلیمتر
عرض هر تایل کفپوش: 150 میلیمتر
طول هر تایل کفپوش: 910 میلیمتر
تعداد تایل کفپوش در هر بسته: 24 تایل
سطح پوشش هر بسته کفپوش: 3.34 مترمربع
کشور تولید کننده : ایرانی

کفپوش پی وی سی دیفال (Difal)محصول درجه یک با تنوع رنگ بالا ساخته شده است . کفپوش های پی وی سی به منظور استفاده برای مکان هایی که نیاز به شستشو دارند و یا محل هایی که رطوبت دارند استفاده می شود. کفپوش پی وی سی دیفال هم برای همین منظور و بصورت تایلی برای نصب راحت و آسان ساخته و روانه بازار گشته .کفپوش پی وی سی دیفال در انواع رنگها و طرحها تولید می شود.کفپوش دیفال ساخته شده از 100 در صد پی وی سی می باشد. این کفپوش کاملا ضدآب بوده و قابل شستشو می باشد . از مزایای کفپوش های پی وی سی می توان به نصب سریع, قابل شستشو بودن, عمر بالا اشاره کرد.
این کفپوش از مواد اولیه نو غیر بازیافتنی ساخته شده که بسیار مقاوم ، با دوام و قابل استفاده در کلیه مکان های اداری ،تجاری و مسکونی نیز می باشد.این برند شامل 15 طرح و رنگ گوناگون است که می تواند پاسخگوی تمامی سلایق و استفاده برای فضاهای متفاوت باشد.

ویژگی این کفپوش اول این است که بسیار ارزان بوده و بر روی هر سطح صافی قابل نصب است و دوم، صد درصد دارای مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت می باشد و در آخر، دوام خیلی بهتری نسبت به سایر کفپوش های موجود دارد. این کفپوش دارای نصب آسان در هر مکانی از خانه یا هر نوع فضای مورد نظر شما می باشد. نوع روکش از نوع PVC آجدار درجه یک می باشد.به سادگی تمیز می شود. این کفپوش ضد خش و ضد آب می باشد.