کفپوش پی وی سی تارگت-Target PVC

کفپوش پی وی سی تارگت-Target PVC

کفپوش تارگت(Target)یکی از برندهای معروف کفپوش Pvc با استانداردهای روز جهانی در دیجی پارکت با بهترین قیمت عرضه می شود.کفپوش تارگت از جنس ( pvc)پی وی سی و به صورت تایلی می باشد. طرح های کفپوش تارگت شبیه چوب و پارکت و دارای تنوع زیادی می باشد. ابعاد هر تایل 5/91 سانت طول در 15 سانت عرض و ضخامت 2میل می باشد . متراژهرکارتن کفپوش پی وی سی تارگت 3.5مترمربع میباشد(هرکارتن حاوی 25عدد تایل می باشد.(
کفپوش تارگت با استاندارد روز اروپا تولید می گردد و مزایای ان : مقاوم بودن ان در برابر اتش سیگار ، حرارت و اسید میباشدوبه دلیل سبک بودن این محصول به راحتی وبا سرعت بالایی نصب می شود.در مقابل نفوذ اب مقاوم بوده به همین دلیل قابلیت شستشوی مستقیم با آب از مزایای آن می باشد. در زمستان گرم و عایق حرارتی بوده و تابستان کاملا خنک هستند .استفاده از کفپوش تارگت در محیط های مسکونی و اداری پرتردد به علیت کیفیت بالای این محصول در کنار قیمتی مناسب و رقابتی رایج و رو به افزایش است. جنس این کفپوش از PVC و بصورت تایل‌های استاندارد عرضه می‌شود.
از ویژگی‌های این کفپوش می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت و خاصیت ضد آب بودن ، سهولت نظافت به دلیل لایه شفاف روی روکش ، دوام بالا به دلیل مواد اولیه با کیفیت ( مواد جدید و نه بازیافت شده ) ، خاصیت ضد خش ، ضد سایش ، ضد حرارت و… اشاره نمود.

[ubergrid id=12310]