کفپوش آلپر(ALPER)+کاتالوگ

دیوارپوش پی وی سی آلپر

ابعاد کفپوش پی وی سی آلپر

کفپوش آلپر
نام محصول آلپر (Alton)
مغزی پلی وینیل کلراید(PVC)
روکش پی وی سی (PVC)
طول ۹۱،۱۲۰،۴۰ میلیمتر
عرض ۱۵،۲۰،۴۰ میلیمتر
ضخامت ۲ میلیمتر
تعداد تایل ۳۰ عدد
ابعاد هر کارتن سطح پوشش ۴/۱۴ مترمربع
ساخت کشور ایران

کفپوش آلپر،اولین کفپوش پشت سفید ایران می باشد که لایه اصلی آن از پی وی سی دسته اول(و نه مواد بازیافتی)،دارای رنگ سفید یعنی رنگ اصلی PVC است.کفپوش PVC آلپر در ۱۶ کد رنگ موجود است. نظافت کفپوش آلپر بسیار آسان است و جرم و کثیفی به سرعت از روی آن پارک می شود. با بهره مندی از فناوری بالای خط تولید ، کفپوش های آلپر بسیار خوش فرم و خوش نصب بوده و نصاب ها نیز در نصب آن احساس راحتی می کنند.
کفپوش پی وی سی آلپر به دلیل مقاومت بالا، نگهداری آسان و ضد رطوبت بودن و همچنین تعمیرات ارزان نسبت به بسیاری از مصالح دیگر برای استفاده در منازل مسکونی، مراکز بهداشتی ، درمانی و مکان های تجاری و فروشگاهی و همچنین ادارت بسیار پرطرفدار است.
کفپوش پی وی سی آلپر تنها کفپوش پی وی سی پشت سفید در ایران است. شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد اما نکته خاصی در آن نهفته است.رنگ پی وی سی ، کاملا سفید است و چیزی که از آن نیز ساخته شود طبیعتا سفید خواهد بود. بنابراین کفپوشی هم که از پی وی سی دست اول ساخته شود رنگ آن سفید است.

ویژگی های کفپوش آلپر:

• کفپوش ضد آب :
کفپوش PVC ، برخلاف پارک چوب و لمینت کاملا مناسب مکان های مرطوب است. این محصول صد در صد ضد آب است. و این ویژگی باعث شده برای فضاهای مختلف از خانه گرفته تا اداره، بسیار مناسب باشد.
• کفپوش ضد آتش :
کفپوش آلپر مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و حرارت دارد. این ویژگی مخصوصا در آشپزخانه و محیط هایی که احتمال افتادن آتش و اجسام داغ روی کفپوش بسیار بالاست ، حائز اهمیت است.
• کفپوش پی وی سی خود اطفا :
خوداطفایی یکی از ویژگی‌هایی است که کفپوش پی‌وی‌سی آلپر را از دیگر متریال‌های حوزه دکوراسیون داخلی مثل پارکت چوب، پارکت لمینت و… متمایز می‌کند. کفپوش آلپر در مواقع آتش‌سوزی، شعله نمی‌کشد و فقط در خود می‌سوزد و در نهایت به سرعت خاموش می‌شود؛ در واقع، این ویژگی از گسترش آتش در فضای داخلی جلوگیری می‌کند. این در شرایطی است که همواره شاهد حوادث آتش‌سوزی بسیار بزرگ و جبران ناپذیر در اماکنی بوده‌ایم که از پارکت‌های چوبی استفاده کرده‌اند؛ چرا که پارکت‌ها و کفپوش‌های چوبی، به دلیل جنسی که دارند، به سرعت آتش می‌گیرند و به سرعت می‌سوزند.
• عایق صدا:
قدم برداشتن روی کفپوش پی وی سی، صدایی تولید نمی کند و بسیار بی سر و صداست. این ویژگی در آپارتمان ها، محیط های اداری و آموزشی ، اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر این کفپوش pvc ، صدا را به میزان قابل توجهی به خود جذب می کند و در نتیجه انتقال آن جلوگیری خواهد کرد.
• ماندگاری بالای کفپوش PVC :
پلی وینیل کلراید در واقع نوعی پلاستیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی ، سایش و اصطکاک داد.
• صرفه جویی در انرژی:
کفپوش PVC ، با جلوگیری از هدر رفت و انتقال گرما ، به حفظ انرژی و صرفه جویی در آن ، کمک می کند.
• کفپوش آنتی باکتریال، ضد حشره و کپک:
کفپوش پلاستیکی ، دارای خاصیت انتی باکتریال است و باکتری و نمی توانند روی سطح آن در بافت آن رشو و تولید مثل کنند. همچنین بر خلاف پارکت چوب و لمینت ، حشرات به آن جذب نشده و قادر به آسیب رساندن به آن نیستند.
• انعطاف پذیری در طراحی:
کفپوش PVC آلپر ، در طرح و رنگ متنوع و قبل استفاده در انواع سبک طراحی داخلی است. تنوع رنگی بالای محصول با تمام سلایق سازگار است.
• حالت ارتجاعی کفپوش پی وی سی :
کفپوش آلپر داریا انعطاف پذیری بسیار بالایی است و برخلاف سنگ ، کاشی ، پارکت چوب و لمینت که مستعد شکستن هستند، بر اثر ضربه به هیچ وجه نمی شکند.
• زیبایی ظاهری :
محصولات آلپر، انواع چوب، سنگ ، مرمر و … را شبیه سازی می کنند. با پیشرفت تکنولوژی چاپ روکش کفپوش pvc ، در بسیاری از موارد از متریال طبیعی شبیه سازی شده ، قابل تشخیص نیست.
• نصب آسان کفپوش PVC :
نصب این کفپوش مدرن، نسبت به گزینه های سنتی، بسیار آسان تر و سریع تر انجام می پذیرد. برای نصب ، تنها به یک زیرسازی سطحی نیاز است و کفپوش ب روی آن می چسبد.

برای دریافت کاتولوگ کفپوش آلپر ۲۰۲۳از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود  کفپوش آلپر