کفپوش وینیل-Vinyl

کفپوش وینیل vinyl

کفپوش وینیل (Vinyl) همانند لمینت است با خصوصیاتی متفاوت و لایه رویین آن از جنس وینیل است. این کفپوش مصنوعی که نزدیک به ۱ قرن است که جایگزین کارآمد و کم هزینه تر برای چوب ، بتن، سرامیک و سنگ مرمر شده است. این کف پوش انعطاف پذیر تاثیر برخورد اجسام با زمین را کاهش میدهد درنتیجه شکستن اجسام کاهش جلوگیری میکند. برخی از کفپوش های پلاستیکی به دلیل استفاده زیاد از مواد شیمیایی در حال از دست دادن محبوبیت خود بودند. کارشناسان در مورد راه هایی برای ایجاد کفپوش انعطاف پذیر و سازگار با محیط زیست ، که علاوه بر اینها مزایایی مشابه با کف پوش های سنتی را داشتند فکر میکردند. بدین ترتیب وینیل متولد شد و در یک دوره کوتاه تولید کنندگان مشهور کف پوش در سراسر دنیا شروع به تولید این کفپوش های انعطاف پذیر و سازگار با محیط زیست کردند.

کفپوش وینیل

امروزه این کفپوش در کیفیت بالا تولید میشوند که متشکل از یک لایه پلاستیک و یک لایه فیبرگلاس برای پوشش و محافظت است و به صورت ۱۰۰% ضد آب هستند و برای استفاده در آشپزخانه ، حمام و نقاط آبریز مناسب میباشند. این کفپوش داری طرح هایی باکیفیت شبیه سرامیک ، سنگ مرمر و چوب هستند و همچنین در برابر سایش و خراشیدگی و ضربه بسیار مقاوم و تمیز کردن آنها راحت است.

خصوصیات کفپوش وینیل (Vinyl):

تقریبا تمام ضایعات کفپوش وینیل به طبیعت باز میگردد و لذا همخوانی زیادی با معماری پایدار و معماری سبز دارد
دوام بسیار بالایی دارد و برای دهه ها باقی میماند.
در مقابل رطوبت مقاوم است و میتوان در فضاهای مرطوب از آن استفاده کرد.
پروسه تولید آن با آلودگی بسیار پایینی همراه است و به حفظ محیط زیست کمک میکند.
در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های مشابه از خود نشان میدهد.

کفپوش وینیل vinyl

گروه IVC، تحت نام‌های برند Leoline اروپاو Flexitec ایالات متحده آمریکا، مجموعه‌ی عظیمی از کف‌پوش‌های وینیل انعطاف پذیر را برای کاربرد مسکونی، از جمله کاربردهای تجاری سطح بالا، ارائه می‌دهد. محصولات این گروه راه حلی همه جانبه برای بهره مندی مقتصدانه از دوام، کیفیت و استایل هستند.
محصولات گروه IVC از طریق خرده فروشان و عمده فروشان، با دو نام تجاری مختلف توزیع شده است. برند Leoline شامل سه کیفیت مختلف تراکم تردد می باشد – اسمارت (کم تردد)، سالید(خانگی)، و سوپر( اداری – پر تردد) که سلایق و مشخصاتی را ارائه می‌دهند که عملا با هر فضا و نیازی مطابقت دارند.
گروه IVC به سرعت تبدیل به یکی از پیشگامان کفپوش های وینیل در دنیا شد. تولید مناسب و خلاق و مدیریت کیفی کارآمد از مهمترین دلایل این پیشرفت بود. این شرکت به طور مداوم برای بهبود .تکنولوژی و نوآوری در تلاش است. آنها نه تنها به ابتکار اهمیت می دهند بلکه در پی تولید محصولات جذاب و خلاق هستند. کفپوش های طراحی شده کاملا قابل بازیافت بوده و در کارخانه ای دوستدار محیط زیست در بلژیک به تولید می رسند.