کفپوش های رولی

کفپوش های رولی pvc

کفپوش های رولی pvc:

کفپوش های رولی pvc کف پوش هایی هستند که نصب آسان داشته و بسته بندی آن به صورت رولی بوده ، عرض رول کفپوش های رولی به صورت ۲ متری و با حد اقل ضخامت ۲ میلیمتر برای مصارف خانگی و ۳ تا ۵ میلیمتری برای مصارف ورزشی و اماکن کارگاهی و تجاری می باشد و در انواع طرح چوب ، عروسکی و طرح سنگ و …. موجود می باشد. قیمت کفپوش های رولی نیز نسبت به سایر کفپوش ها ارزانتر و مقرون به صرفه تر است

کفپوش های تایل:

همانطور که از اسم کفپوش تایل مشخص است (طرح کاشی)، این کفپوش ها با هر گونه طرح چوب یا غیره که باشند به شکل و اندازه تایل هستند ولی جنس این کفپوش ها از نوع PVC بوده و زیبایی طرح چوب و شکل ظاهری کاشی را دارا می باشند که اشکال آنها با ظاهری مربع یا lمستطیل شکل ساخته و پرداخته شده است.

کفپوش های رولی pvc

کفپوش رولی مهد کودکی یا کفپوش های عروسکی:

کفپوش های رولی عروسکی کفپوش هایی هستند با طرح ها و رنگ های شاد که برای کف اتاق خواب کودکان دلبند شما طراحی شده است . این کف پوش ها علاوه بر زیبایی و طرح های شاد و متنوع ای که برای کودکان شما به ارمغان می آورد، دارای نرمی و لطافت خاصی بوده که نقش یک کفپوش ضربه گیر را برای کف اتاق کودک ایفا می کند که به کفپوش اتاق کودک یا کفپوش مهدکودکی معروفند.

ویژگی های کفپوش ها:

طول عمر بالا و مقاومت در برابر حرارت و اسید ، ضد آب و قابل شستشو بودن
دارای خواص آنتی استاتیک و قابل نصب بر روی تمامی سطوح صاف
دارای انواع هموژن تقویت شده بوسیله پلی یورتان
دارای انواع آنتی باکتریال مناسب جهت نصب در راهرو و راه پله بیمارستانها ٬ داروخانه ها ٬ بخش اورژانس بیمارستان و …

کفپوش های رولی pvc