« کامیونت حامل چوبهای قاچاق در گلوگاه شهید نوری از حرکت ایستاد»

« کامیونت حامل چوبهای قاچاق در گلوگاه شهید نوری از حرکت ایستاد»

« کامیونت حامل چوبهای قاچاق در گلوگاه شهید نوری از حرکت ایستاد»

« کامیونت حامل چوبهای قاچاق در گلوگاه شهید نوری از حرکت ایستاد»

سرهنگ پاسدار عباسعلی رحیمی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان اعلام کرد:با همکاری پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی شاهرود، روز گذشته یکدستگاه کامیونت خاور که بالغ بر ۱۲۰۰ کیلو گرم چوب قاچاق تاغ را از روستای میر آباد شهرستان کاشمربه مقصد تهران بارگیری نموده بود،با هوشیاری مامورین گلوگاه شهید نوری توقیف گردید ،و محموله قاچاق چوب تاغ پس از تنظیم صورت جلسه بمنظور پیگیری های قانونی، تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شاهرود گردید .

سرهنگ پاسدار عباسعلی رحیمی افزود: پس از تحقیقات بعمل آمده از راننده خودرو، و با توجه به مواد ۴۸ و ۴۲ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل هاو مراتع کشور، که چنین اقداماتی را جرم تلقی نموده با تحقیق کامل از متهم و تنظیم پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی گردید.

وی افزود: در سال جاری چندین محموله قاچاق چوب و ذغال تاغ با همکاری و تعامل بسیار خوب و ارزشمند پرسنل نیروی انتظامی در شهرستانهای شاهرود ومیامی کشف گردیده ،که تمام محموله ها طبق اعترافات مجرمین، از شهرستانهای استان خراسان رضوی تهیه و بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بوده اند، که با تعامل خوبی که بین مامورین یگان حفاظت ادارات منابع طبیعی شهرستانها و پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی بر قرار گردیده، بحمدا……. توانستند قبل از رسیدن به مقصد آنها را توقیف و مجرمان را بهمراه پرونده متشکله به مقامات قضایی تحویل دهند.

سرهنگ پاسدار رحیمی گفت: با تلاش خوب همکاران ما در یگان حفاظت شهرستانهای دامغان ، میامی ،شاهرود در سال جاری، محموله های قابل توجهی از چوبهای جنگلی قاچاق کشف گردیده ،که با معرفی مجرمان به دستگاه قضایی ،و برخوردهای مناسبی که از سوی مراجع قضایی انجام پذیرفته ،باعث دلگرمی بیش از پیش پرسنل یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان را فراهم نموده است که به همین سبب از همه دست اندرکاران مراجع قضایی استان بویژه قضات شریف صمیمانه تشکر و قدردانی مینماییم .

وی در پایان اضافه کرد : با توجه به استقبال خوبی که مردم استان از کد ۱۵۰۴ داشته اند ، تقاضا میشود چنانچه هرگونه اطلاع از تصرفات و تخریب زمین و مراتع و جنگل دارند ، مراتب را سریعا به تلفن اعلامی که بصورت شبانه روز و رایگان در اختیار مردم میباشد در میان بگذارند تا اقدام لازم از سوی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی بعمل آید،