کاربرد سنگ مصنوعی کورین در پروژه های درمانی، بیمارستانی و آزمایشگاهی

سنگ مصنوعی کورین بیمارستانی

مراکز درمانی و بهداشتی و آزمایشگاهی یکی از حساس ترین فضاهای عمومی به شمار می روند و توجه به مسأله بهداشت عمومی در این محیط ها از اهمیت بالایی برخوردار است. مسئولیت اجتماعی کارفرمایان و فعالان در این فضاها ایجاب می کند تا بیشترین توجه به موضوع سلامت در این محیط ها صورت گیرد. با توجه به تعدد و تنوع مراجعه کنندگان به این محیطها، استفاده از موادی که اولا مانع تجمع باکتری ها و قارچ ها شده و ثانیاخود باعث تجمع و تشکیل باکتریها و قارچ ها نشوند از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در طراحی و اجرای دکوراسیون محیط های بهداشتی باید از موادی استفاده شود که در برابر مواد ضد عفونی کننده مقاوم بوده و شست و شوی محیط آسیبی به مواد بکاربرده شده در دکوراسیون محیط وارد نسازد. با توجه به مقاومت سنگهای مصنوعی کورین ، استفاده از این مواد در طراحی و اجرای فضای اداری و اجرایی محیط های بیمارستانی، درمانی و آزمایشگاهی توصیه می گردد.

سنگ مصنوعی کورین پروژه های درمانی

با توجه به آنتی باکتریال بودن سنگ مصنوعی سالید سرفیس، و با توجه به اینکه استفاده از سطوح بدون درز کورین در این محیطها مانع تجمع میکروب ها و قارچ ها می گردد، بهترین گزینه استفاده از سطوح کورین بدون درز می باشد.ا توجه به ویژگی یکپارپه بودن محصولات و با توجه به لزوم استفاده از صفحات بدون درز در طراحی پروژه های بهداشتی، درمانی و آزمایشگاهی، کارشناسان بهترین گزینه را به کارفرما پیشنهاد می کنند.

سنگ مصنوعی کورین بیمارستانی

قابلیت شست و شوی سنگهای کورین باعث می شود تا بتوان به راحتی اقدام به شستشوی دکوراسیون نمود. کانترهای پرستاری و پذیرش بیمارستان ها از جمله قسمتهای بسیار حساس در یک بیمارستان می باشند. روزانه افراد مختلفی به این بخش ها مراجعه می کنند که انواع آلودگی ها را همراه با خود به این محیط ها منتقل می کنند. بنابراین این کانترها و میزهای بخش پرستاری نیاز به مراقبت دایم داشته و شستشو و ضد عفونی آنها از جمله فعالیت های مداوم می باشد که در بیمارتانها به طور مرتب و در چندین نوبت صورت می گیرد. بنابرابن باید مواد بکارگرفته شده در میزهای پرستاری از مقاومت بالایی در برابر شستشو و مواد ضدعفونی کننده برخوردار باشند. با توجه به مقاومت بالای محصولات ، استقبال خوبی از استفاده از سنگ کورین در ساخت میزها و کانترهای پرستاری شده است.

سنگ مصنوعی کورین آزمایشگاهی