کابینت آشپزخانه ممبران

قیمت کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از زیبا ترین کابینت های آشپزخانه ایرانی و نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک می باشد. امکان حکاکی دقیق هنر های ایرانی بر چوب MDF با دستگاه های پیشرفته CNC موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشم گیری در آشپزخانه و خانه ایجاد کند و شمایلی اشراف گونه به آن ببخشد.
طرح های حک شده بر چوب MDF می تواند از طرح های شاخص ایرانی انتخاب گردد و یا از سلیقه مشتریان در آن استفاده شود. در هر دو صورت کابینت آشپزخانه ممبران می تواند گرما و جذابیت بالایی به خانه ها بخشیده و آن را خاص و متمایز سازد. با استفاده از کابینت ممبران فضای موجود یکپارچه و زیبا خواهد شد و تنوع رنگ موجود در آن می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.
حکاکی و برجسته سازی در کابینت آشپزخانه ممبران موجب گشته تا این سازه ها از محبوبیت بالایی در میان خانواده های ایرانی برخوردار باشند. کابینت membrane فضا را زیبا ساخته و به کل دکور خانواده تنوع می بخشد. به علت استفاده از ماشین آلات در ساخت طراحی های زیبا کابینت های ممبران دارای قیمت بسیار مطلوب تری نسبت به کابینت های چوبی ساخت دست بوده و روکش محافظتی PVC در آن موجب عدم آسیب رسیدن به چوب می گردد.کابینت آشپزخانه ممبران تنوع بالایی در طراحی و ساخت دارند و می توان با انتخاب بهترین رنگ و طرح دلخواه فضایی منحصر به فرد و خاص را در خانه و آشپزخانه ایجاد نمود. کابینت ممبران کل فضای آشپزخانه و لوازم برقی را پوشش می دهد، زیباست، آشپزی را دلچسب می کند، همچون فلز زنگ نمی زند و به استفاده کاربردی آشپزخانه ها می افزاید.

آخرین تکنولوژی طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه ممبران است.مدل کابینت ممبران از جمله جدیدترین مدل های کابینت کلاسیک است که با استفاده از حکاکی دستگاه CNC روی MDF ساخته می شود. این حکاکی ها در طرح ها و با ایده های مختلفی انجام می شود. سپس با استفاده از روکش های متنوع و ضد آب پی وی سی بصورت یک پارچه وکیوم می شود. نتیجه این تلاش ها, مدل های متنوع کابینت ممبران است که برای انواع آشپزخانه های مدرن و شیک مناسب است.
اين تركيب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسيب نمي‌بيند و به همين علت كاربرد آن در محيط آشپزخانه كه هنگام آشپزي رطوبتش بالا مي‌رود، منطقي و مناسب به نظر مي‌رسد. علاوه بر ساخت كابينت، از اين تركيب در ساخت مبلمان، ميز و صندلي، دكور و كف‌سازي اتاق‌ها نيز استفاده مي‌شود. ام‌دي‌اف (MDF)در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عايقي مناسب در برابر صدا است. هرچند در ساخت ام‌دي‌اف (MDF) از برخي مواد شيميايي استفاده مي‏ شود كه مانند فرمالدئيد ممكن است مقداري آلودگي هوا به همراه داشته باشد اما چون در ساخت آن از ضايعات دورريختني چوب استفاده مي‌شود، به جلوگيري از قطع درختان و همچنين به پاكيزگي محيط زيست نيز كمك زيادي مي‌كند. در اغلب كشورها، ساخت ام‌دي‌اف (MDF) به اين خاطر كه نوعي بازيافت مواد دور ريختني را به دنبال دارد طرفداران زيادي دارد و مردم و دوستداران محيط زيست از اين صنعت حمايت مي‏كنند.
ممبران یکی از زیبا ترین کابینت های آشپزخانه ایرانی و نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک می باشد. امکان حکاکی دقیق هنر های ایرانی بر چوب MDF با دستگاه های پیشرفته CNC موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشم گیری در آشپزخانه و خانه ایجاد کند و شمایلی اشراف گونه به آن ببخشد.
طرح های حک شده بر چوب MDF می تواند از طرح های شاخص ایرانی انتخاب گردد و یا از سلیقه مشتریان در آن استفاده شود. در هر دو صورت کابینت آشپزخانه ممبران می تواند گرما و جذابیت بالایی به خانه ها بخشیده و آن را خاص و متمایز سازد. با استفاده از کابینت ممبران فضای موجود یکپارچه و زیبا خواهد شد و تنوع رنگ موجود در آن می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

کابینت ممبران

محبوبیت کابینت ممبران کلاسیک:

حکاکی و برجسته سازی در کابینت آشپزخانه ممبران موجب گشته تا این سازه ها از محبوبیت بالایی در میان خانواده های ایرانی برخوردار باشند. کابینت membrane فضا را زیبا ساخته و به کل دکور خانواده تنوع می بخشد. به علت استفاده از ماشین آلات در ساخت طراحی های زیبا کابینت های ممبران دارای قیمت بسیار مطلوب تری نسبت به کابینت های چوبی ساخت دست بوده و روکش محافظتی PVC در آن موجب عدم آسیب رسیدن به چوب می گردد.
کابینت آشپزخانه ممبران تنوع بالایی در طراحی و ساخت دارند و می توان با انتخاب بهترین رنگ و طرح دلخواه فضایی منحصر به فرد و خاص را در خانه و آشپزخانه ایجاد نمود. کابینت ممبران کل فضای آشپزخانه و لوازم برقی را پوشش می دهد، زیباست، آشپزی را دلچسب می کند، همچون فلز زنگ نمی زند و به استفاده کاربردی آشپزخانه ها می افزاید.
کابینت ممبران با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند آشپزخانه را زیبا و منحصر به فرد ساخته، بیشترین ظروف و لوازم برقی را در خود بگنجاند و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن تمامی محیط آشپزخانه را پوشش دهی و بهینه سازی کند. با خرید و نصب کابینت آشپزخانه ممبران از مراکز فروش معتبر طراحی های بی نقص و زیبا نصیبتان می گردد و از تمامی مزایای کابینت آشپزخانه ممبران بهره مند می گردید.

قیمت کابینت ممبران

مزایای استفاده از کابینت ممبران:

کابینت کلاسیک ممبران با طراحی زیبای معرق کاری و منبت که هر دو از هنر های اصیل ایرانی هستند زیبایی حیرت انگیزی را در محیط خانه ایجاد می نمایند و خانه را تبدیل به یک قصر افسانه ای تبدیل می سازند. از جمله مزایای نصب کابینت آشپزخانه ممبران موارد زیر می باشد:
• می توانید طرح های دلخواه خود را به سازنده کابینت پیشنهاد دهید
• بیشترین ظروف آشپز خانه را پوشش دهی کرده و قابلیت در برگیری لوازم آشپزخانه را دارد
• سبک وزن هستند و میزان هزینه های جانبی آن اندک است
• تنوع رنگ بالایی دارند
• به راحتی تمیز می شوند و لک نمی گردند
• قیمت مناسبی دارند
• نسبت به حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد
• آشپزخانه را یکدست و زیبا می سازد

کابینت ممبران سفید