چوب ترموود سوئدی PSD

شرکت PSD

مشخصات فنی ترموود PSD:

نام ترموود : پی اس دی/ PSD
ضخامت ترموود : 1.9 سانتیمتر
عرض ترموود : 9.3، 11.3، 14.3، 15 سانتیمتر
طول ترموود : 2، 3، 4 متر

چوب سوئدی PSD بسیار سبک است و وزن کمی دارد و فشار کمی به نما وارد میکند . این نمای چوب بسیار سبک است و جلوی بارندگی مقاومت زیادی دارد. در مناطقی که رطوبت محیطی بسیار بالاست این نوع چوب مقاوم است و در برابر حشرات مقاوم است و آسیب نمیبیند.

ویژگی های ترموود سوئدی PSD:

1. دوام و ثبات ابعاد :
پس از فرآوری و تیمار حرارتی چوب ترمو ، میزان رطوبت چوب چیزی حدود 4 تا 6 درصد کاهش می یابد و همین امر سبب پدید آمدن یک ویژگی خاص به نام تعادل رطوبتی می شود . درکل جذب رطوبت و تبادل حرارت چوب و محیط پیرامون آن به صورت شگفت انگیزی پایین می آید و همین امر تاثیر بسزایی درثبات ابعاد ، کاهش ترک خوردگی و افزایش چشم گیر خاصیت عایق بودن الوارهای چوب ترموود دارد.
2. ایستادگی در برابر پوسیدگی و حمله حشرات :
چوب ترموود را به دلیل حرارت دهی بالا و شکستن و تجزیه شدن زنجیره های قندی آن و عدم داشتن منبع مغذی برای حشرات و قارچ های مولد پوسیدگی ، می توان در محیط های باز و محیط های بسته با خیالی آسوده بکار برد .
3. فاقد صمغ بودن ، یکنواختی و خلوص چوب :
به دلیل گذاراندن الوارهای چوب ترموود تحت عمل فرآیند حرارت دهی ، کلیه مواد مضر و رزین آن همچون فرمالدهیدها حذف شده و باکتری های موجود در چوب از بین می روند و در نهایت ماده ای خالص و استریل که دارای رنگ و حالت یکنواخت است برای مصارف متعدد محیط های داخلی و محیط های خارجی تولید می گردد .

مزایای ترمووود سوئدی PSD :

• ثبات و دوام در برابر ساییدگی و شرایط محیطی
• نصب سریع و آسان
• نگهداری و شستشوی آسان
• امکان برش و ایجاد مدل های قوس دار
• امکان نصب و جداسازی آسان
• امکان جابه جایی و انتقال به مکان دیگر