پنل های دکوراتیو

پنل های دکورایتو

زمانی که یک طبقه با پلان آزاد، دارای دو یا چندین عملکرد متفاوت باشد، شما مجبورید به طریقی، با انتخاب روش های جذاب و گوناگونی فضاهای متفاوت را در یک مکان بگنجانید. به منظور ایجاد مانع بصری بین فضاها، از یکی از گزینه های تقسیم کننده فضا استفاده کنید. به دلیل تنوع ایده ها، یافتن روش مناسب می تواند مشکل باشد. به همین دلیل با جمع آوری نمونه ها و گزینه های متنوع که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند، به شما کمک می کنیم تا دکوراسیون داخلی طبقه ای با پلان باز را به بهترین نحو، پارتیشن بندی کنید.

پنل های دکورایتو

نوعی پنل دکوراتیو است که در اندازه و رنگ های متفاوتی تهیه می شود. اینها در مکانهای تفریحی برای سازماندهی معماری داخلی و تقسیم آن به بخش های مختلف پیشنهاد می شود. صفحات نمایش تاشونده که ساختار آنها به صورت تاشو است که شامل ۳ پنل گردویی با سوراخهای برنجیست که به شما اجازه می دهد به طرف دیگر فضا ، نگاه اجمالی بیندازید. این نوع، در برابر اشعه ماورابنفش مقاوم است. اگر قرار باشد تقسیم کننده فضا در معرض نور آفتاب و یا موارد استفاده آن در محیط های سخت باشد، این پنل های دکوراتیو، ضمن زیبایی، مقاومت خوبی دارد.

دکوراتیو پنل

این تقسیم کنندها، فضا را به شکل زیبا تقسیم می کنند و شکل نهایی ضمن انعطاف پذیری به طرز زیبایی با نور و سایه بازی می کند. اجزای آن از عناصر متعددی از الگوی الماس است که می تواند به صورت جداگانه و منحصر به فرد، چرخش کند. این طرح بسیار متنوع و مناسب برای هتل های لوکس و رستوران ها و البته منازل باشد.این تقسیم کننده برای دکوراسیون مدرن و معاصر بسیار مناسب است زیرا ضمن حفظ ویژگی های مدرن دکوراسیون داخلی، بسیار جذاب است. ساختار آن از قطعات کوچک شش ضلعی است که از متریال چوب است. این طرح ، نوعی تلاش برای تکرار طراحی ارگانیک و طبیعی از دست رفته محیط زندگی امروزه است.

میله های روشن، قطعات طراحی شده به عنوان پارتیشن باغ است که به فضاهای داخلی نیز گسترش یافته، صفحه نمایشی است که حریم خصوصی فراهم می کند و از جنس چوب های نازک متصل به هم ساخته شده است. چراغهای تعبیه شده در پایه آن، بازی زیبایی از نور و سایه ایجاد می کند.