پلی گلاس وایا گلاس

هایگلاس وایاگلاس

مشخصات فنی پلی گلاس وایا گلاس

نام پلی گلاس: وایاگلاس / VAYA GLOSS
ضخامت پلی گلاس: 16 میلیمتر
عرض پلی گلاس :1830 میلیمتر
طول پلی گلاس: 3660 میلیمتر
تعداد ورق پلی گلاس در پالت: 20 ورق

با توجه به اینکه ورق پلی گلاس لمی گلاس ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا، ای جی تی ترکیه و یا ایشیک ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

پلی گلاس وایاگلاس نوعی ام دی اف است با این تفاوت که روکش آن غیر از ملامینه با یک لایه پلی استر پوشانده می شوند. ورق پلی گلاس وایاگلاس نوعی ورق با مغزی ام دی اف بوده که بر روی سطح یک طرف ورق ام دی اف کهدو رو ملامین شده ، یک لایه 75 میکرونی از پلی استر که ظاهری شبیه شیه دارد اما نسبت به شیشه سبک تر و محکم تر می باشند ، پرس شده است و رنگ نهایی صفحه توسط رنگ لایه ملامین که روکشی از پلی استر دارد تعیین می شود و به مرور زمان نیز هیچ تغییر رنگی در ورق های ملامین و پلی گلاس ایجاد نمی شود.
مقاومت سطح وایاگلاس در برابر خراش به اندازه ای بالاست که به شما اجازه می دهد با یک اسفنج سطوح را بدون ایجاد خراش تمیز کنید.

ویژگی های پلی گلاس وایا گلاس:

در حالت کلی پلی گلاس وایاگلاس در میزان براقی ، شفافیت و سطح بسیار صیقلی ، حائز اهمیت می باشد.
پلی گلاس وایاگلاس مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته یعنی اگر آن را با اسکاچ ( نه سیم) تمیز کنیم آسیب نمی بیند و همچنین در مقابل اسید های آشپزخانه ( ثل وایتکس و اسپری های تمیز کننده) مقاومت قابل قبولی دارد.
دو آبجکت مات و براق وایاگلاس : در ورق های پلی گلاس روی یک ورق حالت مات و براق را در کنار هم دارد که خود باعث زیبایی می شود .

محصولات مشابه