پارکت لمینیت هیرو (HEERO flooring)

پارکت لمینیت هیرو - HEERO flooring

مشخصات فنی پارکت لمینت هیرو:

نام پارکت: هیرو / HEERO
ضریب سایش : AC4
ضخامت پارکت: 8,10 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 190 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1200 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.856 مترمربع
کشور سازنده : چین

پارکت لمینیت هیرو(HEERO) محصول کشور چین می باشد،ضخامت این نوع لمینت 8 میل می باشدودارای ضریب تراکم پذیری بالا با مغزی HDF و استاندارد AC4 مناسب برای اماکن تجاری با تردد متوسط نظیر فروشگاه ها ، دفاتر کار و رستوران ها
می باشد .کلیک مربوط به لمینت هیرو دارای نری ومادگی خیلی قوی و مناسبی (دابل کلیک)می باشد که باعث بالارفتن مقاومت نسبت به رطوبت می شود. پارکت لمینت هیرو به دلیل داشتن پارافین در کلیک های آن موجب می شود تا در هنگام راه رفتن سر و صدای کمتری ایجاد کند و همین طور در برابر نفوذ آب مقاومت کند و کلیک های با استحکامی ایجاد نموده و راحت در یکدیگر چفت شوند. پارکت هیرو دارای برجستگی و فرو رفتگی (Embossed) در سطح رویی لمینت هیرو HEERO ، که زیبایی آن را دو چندان نموده است . لمینت هیرو HEERO بعد از نصب سطحی یک دست و بدون ایجاد درز بین کلیک ها را ایجاد می کند.
ضخامت پارکت لمینیت هیرو (HEERO) باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد. تعداد تایل در هر بسته 8 عدد و متراژ هر باکس این نوع لمینت ۱٫۸۵۶ متر مربع می باشد.ابعاد هر تایل 190عرض* 1200 طول می باشد. بهترین لمینیت و کف پوش و مناسب برای هر محیط است.

ویژگی های پارکت لمینت هیرو:

• HDF با تراکم بالا
• کلاس AC4 مناسب برای اماکن تجاری با تردد متوسط نظیر فروشگاه ها ، دفاتر کار و رستوران ها
• دارای کلیک های قوی (دابل کلیک)
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید که به لمينت‌ ها آسیبی نمیرساند و رنگشان دچار تغییر نمی شود. بنابراین اگر اتاق شما رو به آفتاب است بدون نگرانی از بابت اشعه‌ های خورشید لمينت‌ها را انتخاب کنید.
• شکل ظاهری لمینت هیرو HEERO بر گرفته از بافت های چوب طبیعی است .
• تعویض لمینيت‌ ها به دلیل کلیک های قوی به سادگی انجام می‌شود ، و چندین بار توانایی باز شدن و جا به جایی را دارا می باشند .