پارکت لمینت کراستل(CRASTEL)

پارکت لمینت کراستل-CRASTEL

مشخصات فنی پارکت لمینت کراستل:

نام پارکت: کراستل /CRASTEL
ضریب سایش :AC4
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 194 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1286 میلیمتر
تعداد تایل پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 2.394 مترمربع

پارکت لمینت کراستل(CRASTEL) محصول کشور چین تحت لیسانس آلمان می باشد . پارکت کراستل دارای ضریب سایشی AC4/32 مناسب برای مکانهای پر تردد و دارای روکش های مات و براق می باشد.
این محصول با بافت چوبی هسته HDF واقعی و کیفیت و شفافیت در طرح هر محصول ، تنوع رنگی و طرح های متفاوت ، مقاوم در برابر خش، دارای لایه مقاوم در برابر اشعه UV جهت جلوگیری از رنگ پریدگی، دارای لایه مقاوم در برابر ساییدگی، دارای لایه مقاوم در برابر مواد اسیدی و خاکستر، مقاومت بسیار زیاد در مقابل نفوذ آب به دلیل استفاده از پارافین واکس روی قفل ها، نصب بسیار آسان و سریع و جایگزینی راحت ، نبود درز و فاصله بین تایل ها پس از نصب بر روی کف می باشد.
پارکت لمینت کراستل بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد. پارکت لمینت کراستل (CRASTEL) در ابعاد 8 194* 1286*میلی متر می باشد. سطح پوشش دهی هر کارتن 2.394 متر مربع می باشد. این لمینت با داشتن رنگ های بسیار زیبا و چوب طبیعی فضای شما را بسیار زیبا جلوه میدهد.مقاومت سایشی آن AC4 این نوع پارکت لمینت مناسب اماکن بسیار پرتردد تجاری و اداری می باشد.

ویژگی های پارکت لمینت کراستل:

_ طول عمر : پارکت کراستل 15تا 20 سال برای کاربری مسکونی عمر میکند.
_ ضد اشعه : تغییر نکردن رنگ لمینیت در مقابل نور خورشید و اشعه UV
_ مقاومت : دوام و قدرت استثنایی بالای این محصول بدلیل ساختار خاصی که دارد باعث می شود برای سخت ترین کاربردها استفاده شود.
_ استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت مناسب سطح سخت
_ طبیعی بودن محصول : 90٪ از مواد خام ساخته شده از چوب است.
_ لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح پارکت لمینت کراستل لیز نیست و تایل های لمینت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری زیبا و طبیعی جلوه میکند.