پارکت لمینت پارادور (PARADOR)

Paradorپاردور

مشخصات فنی پارکت لمینت پارادور:

نام پارکت: پارادور/ Parador
ضخامت پارکت: 8,9 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 243 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 2200 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 5 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 2.673 مترمربع

با توجه به اینکه پارکت لمینت ایشیک از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،آرتا،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، ویکتوریا فلور، تکنو فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.

پارکت لمینت پارادور
پارکت لمینت پارادور ساخت کشور آلمان فعالیت خود را در سال ۱۹۷۷ آغاز نمود و با گذشت چیزی نزدیک به نیم قرن فعالیت در زمینه طراحی و تولید پارکت لمینت و کفپوش ، موفق به عرضه لوکس ترین برند اروپایی به عنوان یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین پارکت لمینت ها در سطح دنیا می باشد .امروزه پارکت لمینت پارادور بیش از ۲۰۰۰ محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است، که هرکدام از این محصولات در بیش از ۶۵ کشور ، در سراسر دنیا فروخته و اجرا می شوند .

پارکت لمینت پارادور Trendtime 1 محصولی باکیفیت عالی و دارای استانداردهای روز اروپا مییباشد، مقاومت سایشی این لمینت AC4 میباشد و سطح پوشش هر بسته آن 2.03 مترمربع است .

پارکت لمینت پارادور Edition محصولی باکیفیت عالی و دارای استانداردهای روز اروپا مییباشد، مقاومت سایشی این لمینت AC4 میباشد وو سطح پوشش هر بسته آن 2.57 مترمربع است .

پارکت لمینت پارادور سری Classic 1050 محصولی باکیفیت عالی و دارای استانداردهای روز اروپا مییباشد، مقاومت سایشی این لمینت AC4 میباشد و سطح پوشش هر بسته آن 2.493 مترمربع است .

پارکت لمینت پارادور Basic 400 محصولی باکیفیت عالی و دارای استانداردهای روز اروپا مییباشد، مقاومت سایشی این لمینت AC4 میباشد و سطح پوشش هر بسته آن 2.493 مترمربع است .