پارکت لمینت فلورپن(Floorpan)

پارکت لمینت فلورپن

مشخصات فنی پارکت لمینت فلورپن

نام پارکت: فلورپن/ FloorPan
ضخامت پارکت : 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 191 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1295 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 6 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 2.532 مترمربع

پارکت فلورپن ساخت Kastamonu معروف ترین شرکت که از سال 1969 فعاليت خود را در كشور تركيه با توليدمحصولات چوبي آغاز نمود می باشد . پاركت فلورپن “FLOORPAN”كه يكي از محصولات،شركت كاستامونو است با جديدترين تكنولوژي روز دنيا تحت ليسانس اتريش توليد شده و توانسته خود را با نوع سليقه و طراحي دكوراتور در فضاي داخلي بنا هماهنگ نموده و زيباي گرماي طبيعت را به ارمغان بياورد.

پارکت فلورپن دارای سیستم چهار طرف کلیک برای مقاومت بالا می باشد. به دلیل وجود لایه عایق لمینیت تمیز کردن آن بسیار آسان می باشد. همچنین قابلیت نصب سریع و آسان،مقاوم در برابر اشعه خورشید،مقاوم در برابر آتش سیگار و کبریت روشن،مقاومت بالا در برابر سائیدگی و خش (جابجایی مبلمان)،HDF 8 میل با روکش لمینیت ، ضد لکه های نوچ و چرب، سازگار با سیستم های گرمایش از کف، مقاوم در برابر کفش های مجلسی پاشنه دار،دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت ،جا به جایی پانل ها برای نصب مجدد تا سه مرحله،دارای بیش از 15 رنگ و دارای ضمانت 10 ساله فروش.
پارکت لمینت فلورپن کاستامانو با برندهای Classic . Elite . Stone . Green با استفاده از اچ دی اف (فیبر چوب با تراکم بالا ) دانسیته بالاتر از 900 و روکش با فناوری اکسید آلومنیوم تولید می شود.
استاندارد کلیک لمینت پارکت فلورپن از دو تکنولوژی کلیک unilinو unifitt می باشد که بهترین نوع کلیک در دنیا محسوب میشود.
پارکت لمینت فلورپن می تواند در ضخامت های مختلف ۷، ۸ و ۱۲ میلی متر و در انواع ساده، شیاردار ، برجسته و صاف تولید می شود. همچنین این محصول با تنوع رنگی بالایی که دارد باعث شده که تمامی سلیقه ها، نیازها و بودجه ها را پوشش داده و پاسخگوی تمامی مصرف کنندگان، طراحان، آرشیتکت ها، معماران، شرکت های سازنده سازه های نمایشگاهی، شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی و … در کل بازار ساخت و ساز کشور باشد. در حال حاضر نیز تمامی نمونه های آن در ایران موجود می باشد.
پارکت لمینت فلورپن FLOORPAN دارای چهار سطح AC5 , AC4 , AC3 و AC6 استاندارد مقاومتی بوده که این استاندارد متضمن حفظ کیفیت و جهت استفاده در منازل، دفاتر و ادارات، پاساژها و همچنین اماکن عمومی پرتردد با گارانتی 5 تا 30 ساله برخوردار است.

سطح بندی پارکت فلورپن FLOORPAN

AC3 یا کلاس 31 برای مصارف خانگی و اماکن خصوصی مناسب می باشد.
AC4 یا کلاس 32 برای مصارف خانگی پر تردد و اماکن اداری مناسب می باشد.
AC5 یا کلاس 33 برای اماکن عمومی پرتردد مناسب می باشد.
AC6 یا کلاس 34 برای اماکن عمومی کاملا پرتردد فرودگاها ایستگاه مترو و… مناسب می باشد.

در بازار ایران بین پارکت های ترکیه ای، پارکت لمینت فلورپن FLOORPAN نخستین پارکت لمینت دارای استاندارد AC6 می باشد.
دانش فنی که در نحوه اتصال این پارکت لمینت بکار رفته است متعلق به شرکت یونیلین آلمان بوده و کلیک ها از چهار طرف چفت و بست شده که جدا شدن کلیک ها را به حداقل می رساند که این امر بعد از نصب شدن پارکت ها باعث حفظ استحکام و یکپارچگی بوده و مقاومت بالایی در برابر انبساط، انقباض و عدم ایجاد درز بعد از نصب می گردد. همچنین کلیک ها از نوع دابل کلیک و پارافین خورده می باشد که موجب مقاومت بالاتری در برابر رطوبت و آب می شود. پارکت لمینت فلورپن در ضخامت متفاوت و تنوع رنگ بیش از 45 رنگ در ایران موجود است و در دو گروه ساده و درز دار ارائه می شود. رنگ بندی پارکت لمـینت فلورپن طوری است که تنالیته کامل رنگی در طرح های یکپارچه (الواری) و چند پارچه (طرح پارکت)، امکان انتخاب توسط انواع سلیقه ها تأمین می گردد .

سایر مشخصات فنی پارکت لمینت فلورپن

• HDF در برابر فشار با چگالی بالا مقاوم است.
• به علت داشتن پارافین بر روی کلیک ها آنتی باکتریال و قابل شستشو می باشد.
• قابل استفاده در سیستم گرمایش از کف
• جهت سهولت در نحوه نصب (از هر ۴ جهت) دارای سیستم یونیلین کلیک می باشد.
• از چوب های طبیعی طرح های زیادی بر گرفته شده است.
• ضد اصطکاک و الکتریسیته ساکن
• پارکت لمینت فلورپن در مقابل اشعه نور خورشید فرابنفش، سیگار روشن، خط و خش، سایش و موادی که باعث تولید لکه و آسیب می شود مقاوم است.

برای دریافت کاتولوگ از لینک زیر استفاده نمایید.
دانلود کاتولوگ محصولات

انواع MDF

انواع هایگلاس