پارکت لمینت بنه (BENE)

پارکت لمینت بنه

مشخصات فنی پارکت لمینت بنه

نام پارکت: بنه /BENE
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 192 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1201 میلیمتر
تعداد تایل پارکت در هر بسته: 9 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.795 مترمربع
ضریب سایش : AC4 /31
کشور تولید کننده : ایران

پارکت لمینت بنه(BENE) محصول کشور ایران می باشد . پارکت بنه دارای ضریب سایشی AC4 / 31 مناسب برای مکانهای پر تردد و دارای روکش های مات و براق می باشد. پارکت لمینت بنه(BENE) با ابعاد 2101*192*8 mm، و سطح پوشش دهی هر کارتن 1/866 مترمربع می باشد.
پارکت لمینت بنه(BENE) با بافت چوبی هسته HDF واقعی و کیفیت و شفافیت در طرح هر محصول ، تنوع رنگی و طرح های متفاوت ، مقاوم در برابر خش، دارای استاندارد E1وکلاس 31 ، دارای سیستم قفل دبل، دارای مقاومت زیاد در مقابل نفوذ آب به دلیل استفاده از پارافین واکس روی قفل ها، دارای لایه مقاوم در برابر ساییدگی، دارای روکش آلومینیومه، نصب بسیار آسان و سریع و جایگزینی راحت ، نبود درز و فاصله بین تایل ها پس از نصب بر روی کف می باشد. لمینت بنه دارای اتصال بدون درز یا پخی در سمت کوتاه تخته یا تایل وهمچنین داراری درز یا پخی v شکل در سمت بلند تخته یا تایل می باشد. این نوع پارکت با طرح های به روز و جذاب که مناسب برای انتخاب کفپوش لمینت منازل ،مرکز تجاری ، بوتیک ها و کافی شاپ ها می باشد.

ویژگی های پارکت لمینت بنه :

_ ضد اشعه : تغییر نکردن رنگ پارکت در مقابل نور و اشعه UV

_ استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت مناسب مسکونی

_ طبیعی بودن محصول : 90٪ از مواد خام ساخته شده از چوب است

_ نصب آسان : با توجه به سیستم کلیک UNILIN CLICK نصب پارکت BENE بسیار سریع و آسان است که موجب صرفه جویی در وقت و تلاش می شود.

_ لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح پارکت لمینت بنه لیز نیست و تایل های لمینیت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد میکند.