پارکت لمینت بلا کلیک (Bella Click)

پارکت لمینت بلا کلیک

مشخصات فنی پارکت لمینت بلا کلیک(Bella Click):

نام پارکت: بلا کلیک / Bella Click
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 190 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1292 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.971 مترمربع
درجه سایش: AC4
کشور سازنده: ایران(تحت لیسانس بلژیک)

با توجه به اینکه پارکت لمینت بلا کلیک از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت گسپه،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

پارکت لمینت بلا کلیک(Bella Click) محصول شرکت آرتا کلیک با مغز HDF ساخت ایران تحت ليسانس کمپاني يونيلين بلژيک در اردبيل می باشد.این پارکت جزو محصولات با کیفیت و دارای ضمانتنامه 10 ساله براي فضاي مسکوني و 5 ساله براي فضاهاي اداري می باشد . پارکت لمینت بلا کلیک (Bella Click) مقاوم در برابر خط و خش ،کلیک پارفین دار که آن را در برابر آب مقاوم می نماید می باشد.دارای درجه سایش AC4 می باشد که مناسب برای اماکن مسکونی است.
لمینت بلا کلیک (Bella Click) ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا می شود،ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی،این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند، پارکت بلا کلیک (Bella Click) نسبت به آب مقاومت خوبی دارد و به راحتی آب را جذب نمی کند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمی باشد.
قیمت مناسب نسبت به کیفیت پارکت بلا کلیک ،تنوع رنگ بندی بسیار زیبا پارکت لمینت بلا کلیک از دیگر ویژگهای آن می باشد.

انواع MDF

انواع هایگلاس