پارکت لمینت آکوا کلیک

پارکت لمینت آکواکلیک

مشخصات فنی پارکت لمینت آکوا کلیک

نام پارکت: آکوا کلیک/ aqua click
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 150 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1205 میلیمتر
تعداد تایل پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.832 مترمربع
ضریب سایش : AC4
سازگاری با محیط زیست :E1
کلاس : 32
کشور تولید کننده :ترکیه

پارکت لمینت آکوا کلیک از پارکت های جدید ترکیه ای است که با کیفیت خوب و رنگبندی متنوعی تولید شده است . نوع کلیک های پارکت لمینت آکوا کلیک از نوع والنگه که کلیک خوب و مقاومی است تعبیه شده و این کلیک ها به پارافین آغشته شده تا مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت از خود نشان دهد.
استاندارد سایش تعریف شده برای پارکت لمینت آکوا کلیک AC4 است و مناسب برای استفاده در اماکن مسکونی و اداری با تردد متوسط می باشد.
پارکت لمینت آکوا کلیک در 9 رنگ متنوع تولید شده و ابعاد هر تایل این پارکت 1205x150x8 میلیمتر و هر بسته آن 1.832 مترمربع را پوشش می دهد.
از مزایای پارکت لمینت آکوا کلیک به عنوان یکی از انواع کفپوش می توان به این نکته اشاره نمود که می توان پارکت را در صورت نیاز از محلی جدا کرده و به محلی دیگر منتقل نمود زیرا برای نصب پارکت نیازی به چسب نیست و توسط کلیک به یک دیگر متصل می شوند از این رو کیفیت بالای کلیک نکته مهمی در تولید انواع پارکت لمینت است و باید در هنگام خرید پارکت لمینت به آن توجه نمود. پارکت لمینت آکوا کلیک نیز به دلیل کیفیت بالای کلیکی که دارد می توان به راحتی چندین بار از محلی به محل دیگر منتقل نمود و به این ترتیب از بسیاری از هزینه های کفپوش جلوگیری نمود. پارکت لمینت آکوا کلیک مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و همچنین در برابر سیستم های گرمایشی کف حالت و کیفیت خود را از دست نمی دهد. همچنین این نوع از پارکت در برابر لکه مقاومت خوبی دارد و به راحتی کثیف نمی شود و در صورت کثیفی می توانید آن را به راحتی تمیز نمایید. پارکت لمینت آکوا کلیک دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب است و طراحی متنوع آن در رنگ های متنوع باعث شده است تا پاسخگوی همه سلایق از جمله سخت پسندان باشد.