ورق پی وی سی آرت پویا

شركت آرت پویا

مشخصات فنی ورق PVC آرت پویا

نام پی وی سی: آرت پویا / Legno Plast
ضخامت ورق پی وی سی: 16 میلی متر
عرض ورق پی وی سی: 1220 میلیمتر
طول ورق پی وی سی: 2440 میلیمتر
تعداد ورق های پی وی سی در پالت: 50 ورق

ورق پی وی سی آرت پویا روکش دار شامل ورق مغزی خارجی و روکش خارجی که با بهترین دستگاه و چسب پرس شده و در ضخامت 16 میلی متر تولید می شوند. تراکم بالای ورق فومیزه پی وی سی آرت پویا سبب می شود مقاومت بالایی در برابر پیچ خوری داشته باشد و صاف ویکدست بودن بالای این ورق نسبت به دیگر ورق ها سبب می شود جهت رنگ امیزی مقدار رنگ کمتری مصرف شود همچنین فومیزه آرت پویا قابلیت روکش شدن را بخاطر تلورانس خیلی پایین دارد.

بعلت قابليت انعطاف اين نوع روكش ، از آن براي روكش كردن سطوح ابزار خورده با اختلاف سطح زياد و نيز براي ساخت نوار لبه ،روكش كردن پروفيل ها ،نوار لبه هاي فرمدار و فرز خورده استفاده مي شود.

مزایای ورق های پی وی سی آرت پویا:

• سازگار با محیط می باشد.
• ضدآب، مقاوم در برابر اسیدها و الکل ها بوده و خود سوز نمی باشد.
• با بکار بردن این محصول هیچگونه نیاز به رنگ آمیزی و هزینه های مرتبط نمی باشد.
• هر پروژه را می توان با سرعت زیاد و حداقل زمان و هزینه بسیار کم اجرا نمود.
• روکش P.V.C را می توان بر روی انواع صفحات PVC ، صفحات پلاستیک،صفحات چوبی تک لایه و چند لایه ،صفحاتMDF ، الوارها،ورقها،درب وپنجره های پلاستیک،انواع پروفیل پی وی سی،انواع، سنگها، صفحات فلزی ،صفحات و الوارهای آزبست و انواع پروفیل های آلومینیوم روکش نمود.
• با تکنولوژی جدید و با استفاده از روش ایجاد خلأ می توان آن را بر روی انواع صفحات فلزی و غیر فلزی، جهت روکش بکار برد که این روش کمک زیادی به کارخانجات سازنده، لوازم خانگی و لوازم دکوراتیو آشپزخانه می نماید.

محصولات مشابه