هایگلاس ساکا ایتالیا (Saca Italy)

ام دی اف هایگلاس ساکا ایتالیا- Saca Italy

مشخصات فنی هایگلاس ساکا

نام هایگلاس: ساکا / Saca
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

هایگلاس ساکا در 3 کلاس کلی عرضه می گردد:

کلاس A : ساده(SOlid) ، کلاس B : پرمیوم (Premium) ، کلاس C : اکلیلی و هولوگرام (Galaxy)

با توجه به اینکه ورق هایگلاس ساکا ایتالیا از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا، ای جی تی ترکیه و یا ایشیک ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

ام دی اف هایگلاس ساکا (Saca) محصول کشور ایتالیا در طرح و رنگبندی های متنوع، زیبا و براق با تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد.ورق های هایگلاس ساکا در برابر گرما و حرارت بالا مقاومت زیادی دارد و ورق های آن می توانند تا مدت زیادی ظاهر خود را در برابر گرما حفظ کند. البته این گفته به این معنا نیست که ام دی اف هایگلاس ساکا می تواند در برابر شعله مستقیم آتش مقاومت کند. به دلیل اینکه برای ساخت هایگلاس ساکا از مواد چوبی به صورت فشرده استفاده می شود، استقامت آن در برابر گرما و حرارت افزایش می یابد.
از ویژگی های ورق های هایگلاس ساکا مقاومت در برابر خط و خش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش هایگلاس ساکا به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
از دیگر مزیت های هایگلاس ساکا ، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. روکش شفاف و شیشه مانند هایگلاس SACA ، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.

همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است. البته ورق ساکا زمانی وارد چرخه طبیعت می شود که لایه های رویین آن به طور کامل از بین برود و مواد داخلی با اکسیژن و آب ترکیب شوند.

محصولات مشابه