هایگلاس آتا چوب (ATA WOOD)

مشخصات فنی هایگلاس آتا چوب:

نام هایگلاس: آتا چوب / ATA WOOD
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 25 ورق

با توجه به اینکه ورق هایگلاس آتا چوب از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون ایزوفام،اشک،دکو پنل،اکو پنل، ای جی تی ترکیه ، ایشیک ترکیه ، لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیه و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

هایگلاس آتا چوب (ATA WOOD) ، با روکش پی وی سی کره ای UV دار و روکش پی وی سی چینی، در طرح و رنگبندی های متنوع، زیبا و براق، با تکنولوژی روز دنیا بوده که با ابعاد16*280*122 سانتیمتر تولید می گردد.
از مزیت های هایگلاس ، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح های مورد نظر ابتدا بر روی لایه های گلاس آتا چوب چسبانده و سپس روکش pvc بر روی آن قرار می گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر باز می شود. روکش شفاف و شیشه مانند pvc بر روی ام دی اف هایگلاس آتا چوب ، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.
از دیگر ویژگی های ورق های هایگلاس آتا چوب مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc هایگلاس آتا چوب به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.همچنین این نوع ورق ها یگلاس به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است.
هایگلاس آتا چوب شامل 3 گروه است که این گروهها شامل کد 1 (ساده) ، کد2 (طرح چوب )، کد 3(اکلیلی و هولوگرام) ،می باشند.