نکاتی در مورد کابینت آشپزخانه ممبران

درب ممبران کابینت

کابینت ممبران که در کشور های اروپایی به عنوان نوع خاص و لاکچری از کابینت در نظر گرفته میشود از و از حکاکی های زیبای ایجاد شده بر روی ام دی اف ساخته میشود . از مزایایی که این مدل از کابینت دارد این است که می توان طرح های بسیاری را بر روی این مدل از کابینت ها پیاده سازی کرد. این کابینت ها پس از ایجاد طرح مورد نظر بر روی آنها با استفاده از روکش های ضد آب از جنس پی وی سی آب بندی می شوند تا عمر مفید آنها افزایش یابد.
کابینت ممبران را میتوان پیرو سبک کلاسیک در طراحی کابینت در نظر گرفت پیشنهاد میشود از کابینت ممبران در آشپزخانه هایی استفاده نمود که در آنها از سبک کلاسیک و سنتی برای دکوراسیون استفاده شده است. این مدل از کابینت ها نیز همخوانی بی نظیری با آشپزخانه هایی با دکوراسیون چوبی دارند. از دیگر ویژگی هایی که سبب انتخاب این مدل از کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها می شود مقاومت بالا، ضد آب بودن ، قیمت مناسب و تنوع بالا در طرح و رنگ آن دانست.
اگر بخواهیم میزان محبوبیت کابینت آشپزخانه از نوع ممبران را با یکدیگر مقایسه کنیم به این نکته خواهیم رسید که رنگ سفید این مدل کابینت از طرفداران بیشتری بر خوردار است از ویژگی های این رنگ کابینت ممبران می توان به نمود بیشتر طرح های حکاکی شده بر روی آن اشاره نمود. از ویژگی های دیگری که این رنگ از آن بهره مند است امکان بزرگ تر دیده شدن آشپزخانه می باشد.


کابینت ممبران سفید

رنگ مشکی کابینت ممبران نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از جمله آنها می توان به تنوع دهی بالا به دکوراسیون آشپزخانه اشاره نمود زیرا این نوع کابینت با رنگ خارق العاده و طرح های بی نظیری که بر روی آن زده میشود جلوه با شکوهی به آشپزخانه شما می بخشد.
مدل دیگری از کابینت آشپزخانه ممبران وجود دارد که آنرا با نام کابینت ممبران ویترینی می شناسند. این کابینت نیز مانند سایر انواع کابینت ممبران توانایی ترکیب با دکوراسیون های مختلف به کار برده شده در آشپزخانه را داشته و میتواند با آنها زیبایی دکوراسیون شما را افزایش دهد.
حکاکی های صورت گرفته بر روی کابینت آشپزخانه ممبران به وسیله ی دستگاه CNC انجام میشود و به همین دلیل است که شما می توانید طرح مورد نظر خود را ابتدا بر روی کامپیوتر ملاحظه نمایید و پس از تایید طرح حکاکی بر روی کابینت مورد نظر شما انجام شود.
در صورت تمایل به خرید کابینت آشپزخانه ممبران میتوانید با شرکت بازسازی ساختمان نوسازه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره نسبت به خرید کابینت آشپزخانه مورد نظر خود اقدام نمایید.