قیمت ورق هایگلاس ای جی تی(AGT)+کاتالوگ

هایگلاس ای جی تی،هایگلاس AGT

ابعاد ورق هایگلاس AGT :

ام دی اف AGT
برند ای جی تی(AGT)
مغزی ام دی اف خام ترک
نوع هایگلاس
طرح مات،براق
طول 280 سانتیمتر
عرض 122 سانتیمتر
ضخامت 16 میلیمتر
تعداد ورق در پالت 20
ساخت کشور ایران تحت تکنولوژی ترکیه

ورق هایگلاس AGT در 4 کلاس کلی عرضه می گردد:

کلاس A : ساده ، کلاس B : طرح چوب ، کلاس C : طرح 3 بعدی ، کلاس D : ساهارا (صحرا)

با توجه به اینکه ورق هایگلاس هایگلاس agt ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون سی پلاس، هایگلاس آلکی،هایگلاس پانوتک،هایگلاس لاریکس و یاهایگلاس مونتکسمی توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل رنگ هایگلاس ای جی تی

ابعاد هایگلاس سوپر مات ای جی تی:

نام هایگلاس: ماتوپلاس ای جی تی / Matto Plus AGT
ضخامت هایگلاس: 18 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

شرکت ام دی اف ای جی تی (AGT) فعالیتهای خود را در آنتالیا ترکیه شروع کرده , امروزه در صنایع مبلمان سازی جزء شرکت های برتر جهان به فعالیت خویش ادامه می دهد. ای جی تی در مجتمع صنایع آنتالیا بر مساحتی بالای 400 هزار متر مربع و همراه با.سیستم های مدرن نصب شده قرار گرفته و در صنایع تولید ام دی اف , ام دی اف – لام , پنل , مبلمان , بخش دکوراسیون , پارکت , درب , پنل دیواری , قرنیز و بخش ساختمان ارائه خدمت می نماید.

ویژگی‌ها و مزایای هایگلاس ای جی تی:

• ورق هایگلاس agt دارای استاندارد اروپا (E۱(FA ۱۲۰ می باشد.
• های گلاس agt بدون تغییر رنگ در برابر نور افتاب می باشد.
• ورق هایگلاس agt مقاومت بالا در برابر خراشیدگی دارد.
• هایگلاس ای جی تی دارای ام دی اف با کیفیت و با تراکم می باشد.
• هایگلاس agt دارای تنوع بالا در طرح و رنگ می باشد.

ورق ام دی اف هایگلاس AGT ، به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود،به لحاظ کیفیت همسطح پلی گلاس می باشدو برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.
ورق هایگلاس AGTبا رنگ ها و طرح های سه بُعدی ترکیب چشمگیری دارد.مکانی که طراحی می کنید، با رنگ های 3 بُعدی های گلاس ای جی تی، بُعدی متفاوت به دست آورده و به دلیل درخشش، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد .
ابعاد ورق های گلاس AGT ۲۸۰ *۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر می باشد، روکش ورق ای جی تی PVC می باشد. تعداد رنگ های آن ۳۸ عدد می باشد که در سال ۲۰۱۴ هفت مدل مات به این مجموعه اضافه گردید. با توجه به اینکه ورق تولیدی ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب این رنگ ها می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز تری در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

قیمت ورق هایگلاس ای جی تی:

همان‌طور که گفته شد ورق AGT دارای رنگ بندی‌ و گروه متنوعی هستند که در تعیین قیمت ورق‌ اثر گذار خواهند بود.قیمت ورق هایگلاس agt ترک تقریبا بالا بوده که نسبت به کیفیت آن قابل درک است.باتوجه به کیفیت و تنوع کار رنگ های خیره کننده سه بعدی آن در مقایسه با محصولات موجود در بازار کمی بالاتر اما در مقابل کیفیتی که این کار ارائه میدهد کاملا به صرفه است.

برای دریافت کاتولوگ هایگلاس AGT 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود کاتولوگ هایگلاس  AGT

محصولات مشابه

محصولات مرتبط