مشخصات دربهای پلی وود – WPC

دربهای پلی وود

مشخصات فنی درب ضد آب WPC

دربهای پلی وود – WPC از سری درب های لوکس است که ظاهری شبیه چوب دارد. دربها وچهارچوب های تهیه شده از پلی وود ماهیتی 100% ضدآب دارد و به صورت یکپارچه طی فرآیند اکسترود تولید می شود و بدلیل ماهیت کامپوزیتی خود خواص برتر چوب و چوب پلاست تشکیل دهنده خود را دارد ، پلی وود سختي و قدرت را از ويژگيهاي چوب و پلاستيك گرفته است اما تراكم آن غالباً بالاتر از چوب و پلاستیک است . بدلیل مزایای بسیار زیاد نسبت به درب های دیگر از جمله ضد اب ۱۰۰% ،ضد اشتعال ، ضد حشره ، ضد خش و ضد ضربه ، عمر مفید بالا (بیش از ۳۰ سال ) و…. به عنوان درب اتاقی در هتل ها ، منازل مسکونی و دفتر مدیریت شرکت ها و … استفاده می شود و به دلیل ضد آب بودن ۱۰۰% خود می تواند جایگزین درب های تمام چوبی و درب های آلومینیومی در حمام و سرویس های بهداشتی در خانه و اماکن عمومی مرطوب باشد و معایب این نوع درب ها را که پوسیدگی و رنگ پریدگی به مرور زمان میباشد را به طور کامل پوشش می دهد .

دربهای پلی وود

درب های ضد آب شامل اتاقی ،سالن پذیرایی ،راهروها وسرویس های بهداشتی وموارد دیگر در قالبهای تک لنگه ،یک ونیم لنگه ودولنگه با چهارچوب و بدون چهارچوب در دو مدل خام ( با قابلیت رنگ کاری با هر روشی) و روکش رنگی PVC در طرح های متنوع ارائه می شود و رویه درب با دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک ، قابلیت سی ان سی (CNC) شدن را در طرح های نامحدود را دارا می باشد.
عرض دربهای پلی وود ۶۰ الی ۹۰ سانتیمتر میباشد وارتفاع استاندارد درب ها ۲۱۰ سانتیمتر میباشد.

دربهای WPC

یکی از شاخص ترین مزیت های دربهای ضد آب پلی وود نصب واجرای درب وچهارچوب همزمان می باشد. همچنین درب پلی وود وچهارچوب ازیک رنگ ومواد اولیه بوده وزیبایی قابل توجهی را به همراه خواهد آورد.وجود لاستیک درزبند چهارچوب WPC ونصب آن با فوم های تزریقی پلی اورتال داخل دهانه دیوار مطابق با استاندارد کلیه ساختارها اعم از درایوالDrywalls است وکیفیت عملکردی بسته شدن لنگه درب ضد آب شاخص کیفیتی آن تلقی می گردد.