فاکتورهایی برای انتخاب درب ورودی آپارتمان

درب ضد سرقت ،درب ام دی اف،در ام دی اف،mdfTدرب mdf

فاکتورهای انتخاب درب ورودی آپارتمان

درب ورودی آپارتمان اولین عنصری است که بیننده قبل از رسیدن به فضای داخلی آپارتمان با آن روبه رو می شود؛بنابراین انتخاب یک درب زیبا یکی از نشانه های آپارتمان های مدرن امروزی است.
اما باید توجه کرد علاوه بر زیبایی فاکتور های مهم دیگری نیز وجود دارد که بایستی به آنها توجه کرد .
این فاکتورها برگرفته از انتظاراتی است که ما از نصب یک درب خواهیم داشت و اصولا جزء وظایف یک درب ورودی می باشد.
1. عایق صوتی و حرارتی
غیر از دیوارها و پنجره ها که باید عایق خوب صوتی و حرارتی باشند درب های ورودی آپارتمان نیز می توانند تا حد زیادی از انتشار صداهای داخل به بیرون و نفوذ صداهای بیرون به داخل و همچنین از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند و موثر در حفظ آرامش محیط آپارتمان باشند.
2. ضد احتراق
در صورتی که یک درب ورودی آپارتمان خاصیت ضد احتراق بودن را نیز داشته باشد از انتشار حریق از فضای داخل به بیرون و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. وجود چنین پارامتری در برج های مسکونی دارای ضرورت بیشتری می باشد.
3. شکل مناسب
درب ورودی آپارتمان باید متناسب با معماری ساختمان انتخاب شود.که متاسفانه کمتر به این موضوع اهمیت داده می شود و بسیار دیده می شود دربی با طراحی کاملا مدرن برای مجتمعی با نما و طراحی کلاسیک و بالعکس استفاده می شود.

فاکتورهایی برای انتخاب درب ورودی آپارتمان

4. استحکام بالا
درب های ورودی آپارتمان به دلیل رفت و آمد بسیار ،اسباب کشی وبرخورد اشیاء همواره در معرض آسیب قرار دارند.پس هنگام انتخاب درب ورودی برای آپارتمان به دنبال درب هایی باشید که از مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خش برخوردار باشند.
5. مناسب با اقلیم منطقه
اگرچه دربهای آپارتمانی در مدل ها و رنگ های مختلف برای تمام نقاط کشور تولید می شوند،اما فراموش نکنید که انتخاب شما در مرحله اول باید بر اساس اقلیم منطقه باشد.درب هایی که برای مناطق خشک و سردسیری استفاده می شوند با درب هایی که برای مناطق مرطوب به کار می روند باید متفاوت باشند.با توجه به اینکه عمده تولیدات درب،توسط سازندگان مسکن خریداری می شود،عدم توجه کافی آنها به بحث اقلیم و مصالح ساختمانی باعث شده است صنعتگران نیز از تولید درب های مناسب با اقلیم های مختلف فاصله بگیرند و این امر باعث خواهد شد عمر مفید درب های تولیدی در برخی مناطق پایین باشد که خود ضربه ای به اقتصاد کشور خواهد بود.
6. ضد سرقت
برای تامین امنیت یک ساختمان لازم است که درب ورودی آپارتمان از نوع ضد سرقت باشد و به جرات می توان گفت انتخاب یک درب ضد سرقت یا بهتر بگوییم درب ایمن نه تنها ضریب امنیت ورودی آپارتمان را بالا خواهد برد بلکه به خاطر ساختار درب های ضد سرقت می توان با استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در فضای میانی درب ضد سرقت بسیاری از فاکتورهای ذکر شده قبلی را نیز تحت پوشش قرار داد.

قیمت درب ورودی آپارتمان , قیمت درب ورودی چوبی ,قیمت درب ورودی منزل ,قیمت درب ورودی واحد