صفحه کابینت رادوود (Raad wood)

صفحه کابینت ضد آب رادوود

مشخصات فنی صفحه کابینت رادوود :

صفحه کابینت رادوود
نام محصول رادوود( Raad wood)
مغزی پروفیل های چوب پلاست
روکش کامپوزیت پلی وود
نوع سبک
ردیوس R3
نوع صفحه یک لب گرد و دو لب گرد
عرض ۶۰-۹۰ سانتیمتر
ضخامت ۳۲،۴۸،۶۴ میلیمتر
طول ۴۱۰،۳۶۰ سانتیمتر
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ صفحه کابینت رادوود :

رادوود تولید کننده تخصصی صفحه کابینت ضد آب می باشد.کامپوزیت پلی وود که در اصطلاح تجاری به صفحه کابینت ضد آب و یا صفحه کابینت پی وی سی معروف شده است به وسیله دستگاهی به نام اکسترودر تولید می‌شود که حاصل اختلاط پودر چوب و پی وی سی در دمای بسیار بالا به همراه افزودنی های مخصوص می‌باشد.
کیفیت و نوع پی وی سی و همچنین مواد افزودنی مورد استفاده در این محصول تاثیر بسزائی در نتیجه نهایی دارد.
بنابر استاندارد صفحه کابینت راد وود از مرغوبترین پی وی سی در تولید کامپوزیت پلی وود استفاده می شود و همچنین مواد افزودنی مطابق با جدیدترین فرمول روز دنیا به این ترکیب اضافه می گردد.
متاسفانه به دلیل شباهت ظاهری کامپوزیت پلی وود با صفحه کابینت ام دی اف مشاهده شده است که در روکش کردن صفحات کابینت ضد آب متفرقه از همان روش و همان چسب متداول در تولید صفحه کابینت ام دی اف استفاده می شود که باعث مشکلات بعدی مانند جدا شدن اچ پی ال از صفحه و یا ترک خوردگی آن می‌شود.
در تولید صفحه کابینت ضد آب راد وود از روش روکش کردن تخصصی کامپوزیت پلی وود استفاده می گردد که برخی از ویژگی های آن عبارت است از پاکسازی کامل قسمت چرب پلی وود به وسیله دستگاه های پیشرفته تنونر، استفاده از چسب انحصاری راد وود که به صورت تخصصی برای چسباندن کرافت اچ پی ال به کامپوزیت پلی وود توسط متخصصین این مجموعه فرموله شده است و استفاده از رولینگ پرس های مخصوص پلی وود.
به همین دلیل است که مجموعه راد وود با توجه به اعتماد کامل به کیفیت محصولات خود اقدام به گارانتی معتبر ۵ ساله برای تمامی محصولات خود کرده است.

برای دریافت کاتولوگ صفحه کابینت رادوود 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود صفحه کابینت رادوود

محصولات مشابه