صفحه کابینت درخت سبز+کاتالوگ ۲۰۲۲

صفحه کابینت درخت سبز، نمونه رنگ صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت درخت سبز :

صفحه کابینت درخت سبز
نام محصول درخت سبز(Derakhte sabz)
مغزی مالزی،تایلند (MDFخام)
روکش HPL گنتاش ترک(مات و براق)
ردیوس ۴
نوع صفحه یک لب گرد و دو لب گرد
عرض ۳۰،۳۵،۴۰،۴۵،۵۰-۱۲۰
ضخامت ۳،۵،۷ سانتیمتر
طول ۴۱۰ سانتیمتر
ساخت کشور ایران

سمپل صفحه کابینت درخت سبز :

صفحه کابینت درخت سبز از ام دی اف درجه یک تایلند (وانا چای و …) و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می گردد. با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و صفحه روی کابینت درخت سبز از ام دی اف درجه یک تایلند (وانا چای و …) و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می گردد. با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.صفحه کابینت دو لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از دو سو آزاد باشند، این صفحات در طول ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰سانتیمتر و عرضهای متنوع از۶۰ سانت الی 120 سانت در ضخامت ۳۲ , ۶۴,۴۸میل قابل سفارش و تولید می باشد.روکش کلیه صفحات کابینت تولیدی درخت سبز متعلق به شرکت گنتاش ترکیه می باشد. ضخامت روکش ها 0/6 میل می باشد.صفحه کابینت یک لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از یک سو به دیوار ختم میشوند قابل استفاده می باشد.
صفحه درخت سبز به روش پست فرمینگ تولید میشود و مغز صفحات از MDF معروفترین برندها می باشد. سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود. فرمیکا، نوعی روکش مصنوعی است که با بهره گیری از مواد مختلف، ویژگی های آن را بهبود داده اند. درخت سبز صفحه کابینت را در رنگهای مختلف مات و هایگلاس با بهترین کیفیت عرضه می نماید.
صفحه کابینت ام دی اف درخت سبز جایگزین مناسبی برای سنگهای طبیعی هستند که صفحه یک لب گرد بعنوان تاپس، دو لب گرد بعنوان اپن، صفحات با عرض های بالا برای سیستم مدرن آشپزخانه بعنوان جزیره و حتی میزهای کنفرانس استفاده میشود.

مزایا و ویژگی های صفحه رویه درخت سبز

  1. مقاومت به مواد لک کننده
  2. مقاوم به نفوذ آب
  3. مقاوم به حرارت تا ۱۸۰ درجه
  4. ضد خش بدلیل استفاده از لایه نازکی اکسید آلومینیوم در سطح رویی آن

لیست قیمت صفحه کابینت درخت سبز

به دلیل نوسانت ارز جهت اطلاع از لیست قیمت صفحه درخت سبز تماس حاصل فرمایید

برای دریافت کاتولوگ صفحه کابینت درخت سبز 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود کاتولوگ صفحه کابینت درخت سبز

محصولات مشابه