صفحه کابینت آسیا چوب البرز

صفحه کابینت آسیا چوب البرز

مشخصات فنی صفحه کابینت آسیا چوب البرز :

صفحه کابینت اسیا چوب البرز
نام محصول آسیا چوب البرز(ASIA)
مغزی آرین سینا،واناچای (MDFخام)
روکش HPL گنتاش وASD ترک(مات و براق)
ردیوس ۴
نوع صفحه یک لب گرد و دو لب گرد
عرض ۳۰،۳۵،۴۰،۴۵،۵۰-۱۲۰
ضخامت ۳،۵ سانتیمتر
طول ۴۱۰ سانتیمتر
ساخت کشور ایران

سمپل آسیا چوب البرز :

صفحات آسیا چوب البرز(Asia) با mdf خام واناچای تایلندی تولید میشود ، هم صفحه زیر هم رو 100% واناچای می باشد. . با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.
جنس روکش صفحه ها از hpl ساخت کشور ترکیه بوده که با بالاترین ضخامت (0.6) از شرکت گنتاش و ASD ترکیه میباشد.

چسب مورد نیاز که در صفحه استفاده می شود از مواد اولیه آلمانی بوده که درحال حاضر بهترین چسب موجود در بازار است.در روش تولید در مرحله پست فرم که hpl به لبه mdf خام باید بچسبد از چسب کنتاکت استفاده میشود.
در مرحله اول چسب به mdf خام زده شده و در مرحله بعد لبه hpl چسب کاری میشود. که این دو مرحله ای بودن چسب کاری سبب می شود لبه صفحه کابینت حالت ژله ای و فنری بودن به خود بگیرد. این امر موجب میشود که بر اثر ضربه مستقیم و جابجایی در انبارها لبه hpl صفحه کابینت ام دی اف دچار شکستگی و ترک نشود.
انواع صفحه کابینت یک لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از یک سو به دیوار ختم میشوند قابل استفاده می باشد.
فرمیکا، نوعی روکش مصنوعی است که با بهره گیری از مواد مختلف، ویژگی های آن را بهبود داده اند از آن جمله: مقاومت به مواد لک کننده، مقاوم به نفوذ آب، مقاوم به حرارت تا ۱۸۰ درجه، ضد خش بدلیل استفاده از لایه نازکی اکسید آلومینیوم در سطح رویی فرمیکا. درخت سبز مفتخر است به اینکه محصول صفحه کابینت را در رنگهای مختلف مات و هایگلاس با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارایه نماید.
کاربرد: این صفحات جایگزین مناسبی برای سنگهای طبیعی هستند که صفحه یک لب گرد بعنوان تاپس، دو لب گرد بعنوان اپن، صفحات با عرض های بالا برای سیستم مدرن آشپزخانه بعنوان جزیره و حتی میزهای کنفرانس استفاده میشود.

محصولات مشابه