صفحات کوارتز هانستون

کوارتز هانستون-hanstone quartz

صفحات کوارتز، کامپوزیت پیشرفته ای از مواد طبیعی شامل 93% بلور طبیعی کوارتز و 7% رزین پلی‌ استر می‌باشد.کوارتز طبیعی موجود در ترکیب این نوع صفحات با توجه به سختی‌ بسیار بالای این ماده، مقاومت بالایی را نسبت به خراش ایجاد نموده و خواص فیزیکی‌ و شیمیایی بسیار متمایزی به این محصول می دهد.شایان ذکر است که تنها الماس و خود کوارتز می توانند بر روی آن ایجاد خش نمایند.کوارتز یکی‌ از سخت‌ترین و مقاومترین مواد طبیعی است که درجه سختی‌ آن هفت می‌باشد در حالی‌ که درجه سختی‌ الماس نه است .

فن آوری تولید منحصر به فرد ، ترکیب ویژگی‌های برجسته فیزیکی‌ و شیمیایی همراه با ظاهری بسیار زیبا و شکیل را ممکن می سازد. انواع سایز‌ها و رنگ‌های گوناگون کریستال های کوارتز که طرحهای مطلوب و رنگهای طبیعی را ایجاد کرده، از سراسر دنیا گرد آوری کرده و ارائه می شود.زیبایی‌‌های منحصر به فرد این محصول زمانی‌ حاصل میشود که این ماده با متریال‌های خاصی‌ از قبیل شیشه های رنگی،‌ آینه، مروارید یا قطعات کوچک سنگ‌ های ارزشمندی همچون لاجورد و آمیتیس ترکیب می شوند.از مزایای عمده صفحات کوارتز میتوان به موارد سختی‌ و ضربه پذیری بالا، مقاومت خش پذیری بسیار بالا، عدم جرم گیری و نظافت آسان، تنوع رنگ و زیبایی‌ ظاهری، مقاومت در برابر حرارت، بهداشتی و آنتی باکتریال، مقاومت در برابر رطوبت، عمر مفید طولانی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

صفحات کوارتز هانستون محصول شرکت هانوا دارای خطوط تولید در کره جنوبی و آمریکای شمالی می‌باشد.این صفحات با بهترین کیفیت و با رعایت استاندارد‌های جهانی‌ با قابلیت ارائه پرداخت سطوح نهایی به صورت بافت دار، براق و مات می‌باشد.

صفحات کوارتز هانستون

عمده مصارف هانستون:

خانگی: آشپز خانه ، سرویس‌های بهداشتی و…
تجاری: مراکز بهداشتی، درمانی و آزمایشگاه ها، هتل‌، رستوران، بانک، فرودگاه و…

سری محصولات بافت دار هانستون

این سری محصولات که با زمینه ‌های بافت دار طراحی شده اند، اخیراً مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی‌ قرار گرفته است. این سری از صفحات کوارتز با سطوح بافت داری که دارند، حس مطلوبی از طبیعت را با سطح سه بعدی خود به مصرف کنندگان منتقل می کنند.

کوارتز هانستون-hanstone quartz

هانستون و گواهینامه گرین گارد

موسسه زیست محیطی‌ گرین گارد یک سازمان غیر انتفاعی مستقل از صنعت است که بر صدور گواهینامه های گرین گارد نظارت دارد.این سازمان ضوابط و استاندارد‌های کیفیت هوا برای محصولات و محیط ‌های داخلی‌ِ ساختمان‌ها را تدوین می‌کند و هدف آن ارتقای سلامت عمومی و کیفیت زندگی‌ از طریقه برنامه‌هایی‌ است که کیفیت هوای داخلی‌ ساختمان را بهبود می بخشد.هر کدام از محصولات ما حاصل ساعت ها آزمایشات و مطالعات سخت و دقیق در جهت دریافت هر دو گواهینامه کیفیت هوای داخلی‌ گرین گارد و نیز گواهینامه گرین گارد برای کودکان و مدارس می‌باشد.این بدین معناست که هانستون یه متریال ساختمانی بدون مضرات شیمیائی و مناسب استفاده در فضاهای داخلی‌ ساختمان است .همچنین گواهینامه گرین گارد به هانستون مجوز استفاده در پروژه ‌های سبز را صادر کرده است.

برای دریافت کاتولوگ صفحات کوارتز هانستون از لینک زیر استفاده نمایید.
دانلود کاتولوگ محصولات