شرکت تاپکو پی وی سی

  • نام مدیر :

    مجید صفائی

  • ایمیل مدیر :

    info@topcopvc.com
  • مسئول فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

    info@topcopvc.com
  • تلفن :

    77657613-4

  • فکس:

    77657613
  • موبایل :

  • آدرس :

    قم

  • آدرس سایت :

    www.topcopvc.com
  • رزومه :

    شرکت تاپکو پی وی سی تولیدکننده ورق پی وی سی (PVC)، ورق پلیمری، ورق فومیزه، ورق PVC فومیزه با سالها تجربه و سابقه درخشان به عنوان یکی از واحدهای بزرگ تولید انواع ورق پی وی سی در کشور فعالیت می کند.
    گارنت نسل جدید صفحه کابینت بر پایه سنگ های مصنوعی تاپشیت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توسط گروه کارخانجات صنعتی تاپکو طراحی و تولید می گردد. گارنت از خم کردن صفحه سنگ مصنوعی تاپشیت به صورت کتابی و تزریق فضای بین دو پنل با فوم پلی اورتان تولید می شود. پوشش UV سطح گارنت، محصول را در برابر خط و خش مقاوم می کند.
    صفحه کابینت گارنت در مقایسه با سنگ و سرامیک: بسیار سبک‌تر، مقاوم در برابر اسید، قابلیت نصب در ابعاد بزرگ (اسلب) و بسیار مقرون‌به‌صرفه تر
    یکی از امتیازات گارنت بسته بندی استاندارد آن است که علاوه بر زیبایی هنگام حمل ونقل در برابر ضربه و تغییرات محیطی از محصول محافظت می نماید.
    صفحه کابینت گارنت در مقایسه با MDF صد در صد ضد آب، ضد حشره، عاری از گازهای سمی می باشد.
    گارنت علاوه بر صفحه کابینت می تواند به عنوان میز رستوران ها و جلسات، لابی (اتاق های انتظار) و کانتر پذیرش مورد استفاده قرار گیرد.

    شرکت شیما مهر پارسیان تحت عنوان تاپکو پی وی سی با مدیریت آقای مجید صفائی، تمامی تلاش خود را جهت ساخت ورق پی وی سی سازگار با محیط زیست به کار بسته اند. کیفیت در ساخت محصولات پلیمری ورق های پلیمری و ورق فومیزه مهمترین اصل در تولید این محصول می باشد. و سالهاست در زمینه ساخت محصولات پلیمری ، ورق های تاپکو در سایزها و اندازه های مختلف و متنوع فعالیت می کنند.تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب یکی از شاخصه های اصلی در تولید محصولات پلیمری در مجموعه تاپکو پی وی سی می باشد. در تولید تمامی محصولات تاپکو (صفحه های فوم پی وی سی و سازه های پی وی سی) از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده است.
    تاپکو تولیدکننده دیوارپوش‌های تاپشیت در طرح‌های متنوع و مدرن است و در راستای برآورده کردن نیازهای جانبی مشتریان اقدام به تولید انواع قرنیز و پروفیل (نبش، کنج، قاب در و …) یو پی‌وی‌سی در ابعاد مختلف و در تمامی طرح‌های دیوارپوش تاپشیت (سنگ، چوب، کاغذدیواری) کرده است. قرنیزهای PVC تاپکو علاوه بر زیبایی ثبات‌رنگی عالی دارند و می‌توانند سالیان متمادی زیبایی محیط کار و زندگی‌ شما را تضمین کنند.

    محصولات تاپکو همگی قابل‌شستشو و آنتی‌باکتریال هستند، با محیط‌زیست نیز سازگارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را بازیافت نمود. قرنیز تاپکو برخلاف قرنیزهای ام‌دی‌اف (MDF) عاری از هرگونه گاز فرمالدئید یا ترکیبات آلی ناپایدار بوده و در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و قارچ‌ها مقاوم است. این محصول بسیار سبک و مقاوم بوده، در مقابل هرگونه فرسودگی و خوردگی ایمن است و حداقل تغییر شکل را در مقابل فشار از خود نشان می‌دهد.

    نصب قرنیزهای تاپکو همانند دیوارپوش‌های تاپشیت به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و نیازی به زیرسازی سنگین یا استفاده از سیمان هم ندارد. انعطاف‌پذیری بالای محصولات تاپکو نصب آن را در هر انحنایی از دیوار، ساده و آسان می‌کند.

    شرکت تاپکو برای سهولت اجرا و زیبایی بیشتر در کنار دیوار پوش های تاپشیت اقدام به تولید انواع قرنیز و پروفیل پی وی سی و اکسسوری های آلومینیومی نموده است.

دیوارپوش تاپشیت

پلی گلاس فومنات