شرکت ای ان جی (ANG)

آسیا نگار گلسار-ANG
  • نام مدیر :

  • ایمیل مدیر :

    info@ang.ir
  • مسئول فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

    info@ang.ir
  • تلفن :

    77657613-4

  • فکس:

    77657613
  • موبایل :

  • آدرس :

    قم، خیابان جمهوری، کوچه ۳۶، ساختمان آسیا

  • آدرس سایت :

    www.ANG.com
  • رزومه :

    شرکت ای ان جی(ANG) با استفاده از فناوری های روز و به کار گیری ایده های ناب متخصصان شرکت دست به ابتکار و خلق شیوه ای جدید در طراحی دکوراسیون داخلی زده است و در یک اقدام هنرمندانه، با تلفیق معماری سنتی و مدرن، کلکسیونی از گران بهاترین سنگ های جهان را بر روی ترکیب خاصی طراحی و تولید نموده است. این تکنولوژی که تحول و انقلابی در صنعت معماری ایرانی به حساب می آید، امکان طراحی داخلی بسیار زیبا و چشم نواز و باشکوه با نمای سنگ را برای بخش های مختلف ساختمان، بدون ایجاد تخریب و همچنین با قابلیت نصب آسان در کوتاه ترین زمان ممکن را فراهم می سازد. ابعاد تولید شده ورق های پی اس دی ۱۲۲×۲۴۴ سانتی متر می باشد. با قابلیت تولید طبق سفارش، با عرض ۱۲۲ و طول نامحدود. با استفاده از این نوآوری با بیش از ۲۰۰ طرح متنوع و چشمگیر از بهترین و به یادماندنی ترین طرح های سنگ و نمونه های فانتزی با سبکی جدید، ماندگار و زیبا را مطابق با تمام سلایق در شیوه های نوین معماری ایرانی ایجاد نموده ایم.ام‌دی‌اف هایگلاس ANG با روکش پی‌وی‌سی کره‌ای UV دار در طرح و رنگ‌بندی‌های متنوع، زیبا و براق، با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌گردد. از مزیت‌های ورق هایگلاس ANG ، می‌توان به تنوع بالا و تنوع رنگ و طرح اشاره کرد. روکش شفاف و شیشه‌مانند PVC بر روی هایگلاس ANG ، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می‌کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه‌ای را به دنبال ندارد.
    از دیگر ویژگی‌های ورق هایگلاس ANG، مقاومت در برابر خط و خش است بطوری که با ضربه‌های کوچک خش‌دار نمی‌شود. روکش PVC هایگلاس ANG به سادگی از بین نمی‌رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی‌ماند. همچنین این نوع ورق هایگلاس به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام‌دی‌اف متضمن کیفیت آن است.

    شرکت ANG تولید کننده‌ هایگلاس مات، با عنوان سافت تاچ و با تنوع رنگ‌های مختلف می‌باشد.همچنین تولید طرح‌های بتنی محصول جدید از گروه ANG برای دوست داران طراحی مدرن، برای اولین بار در ایران بوده و متریالی جدید برای ارائه طراحی متفاوت برای گروه‌های معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد.
    هایگلاس ANG از ام‌دی‌اف‌های خام خارجی با روکش سوپرهایگلاس کره‌ای تولید می‌شود. سایز ورق‌های هایگلاس ANG در ابعاد 280*122 و با ضخامت 16میلی‌متر تولید می‌گردند. تعداد ورق هایگلاس در هر پالت 20 ورق می‌باشد.
    ورق ام‌دی‌اف هایگلاس ANG در چهار گروه A،B،C،D عرضه می‌گردد.
    ویژگی‌های هایگلاس ای ان جی : ضد خش، مقاوم در برابر ضربه و فشارهای بیش ۵۰ کیلوگرم در سانتی‌متر، طول عمر بالا، تنوع در طرح و رنگ.

صفحه کابینت ANG

هایگلاس ANG

ام دی اف پی اس دی ANG