سنگ مصنوعی ماربل چیست

سنگ مصنوعی ماربل

سنگ مصنوعی ماربل

سنگ ماربل یک سنگ تجملی است که بیشتر در طراحی خانه کاربرد دارد ظاهر منحصر به فرد و سهولت در نگهداری این سنگ باعث گردیده در پوشش دیوار و کف مورد استفاده قرار گیرد . با دارا بودن تنوعی از رنگ ها این سنگ برای هر بودجه ای قابل استفاده می باشد . این سنگ بهترین گزینه جهت استفاده در حمام دیوار کف و وان حمام می باشد .این سنگ دارای ظرافت خاصی است و انتخاب سلیقه های بی نقص است.

سنگ مصنوعی ماربل

مالبر ( سنگ یا سرامیک مصنوعی
)
این محصول بتازگی وارد بازار ایران شده است. در حال حاضر ایران دارای انواع سنگهای تزئینی می باشد همچنین بر اساس طرح سنگهای مختلف اناعی از سرامیک نیز تهیه و عرضه گردیده است. بطور کلی استفاده از سنگ و سرامیک دارای محدو دیتهای زیر می باشد:
1- وزن زیاد آنها و عدم امکان استفاده از آنها در وسایلی که می بایست سبک باشند.
2- نصب مشکل و پر هزینه و وقت بر آنها.
3- گرانی آنها
4- ابعاد کوچک آنها غیر ممکن بوده استفاده از انها بصورت یک تکیه و بزرگ
5- شکننده بودن آنها
6- و …
با توجه به مطالب عنوان شده ما بر آن شدیم تا با تولید محصول جدیدی بنام مالبر یا سنگ مصنوعی تمامی معایب مطرح شده را مرتفع سازیم.
تولیدات ما هیچ یک از معایب بالا را نداشته و در انواع و اقسام طرحهای انواع سنگ و سرامیک عرضه می گردد.
استفاده از آنها در جاهایی که سنگ هیچ کاربردی ندارد مانند سطوح داخلی کانکس ها و بیمارستانهای صحرائی ، اتوبوس و وسایل نقلیه ، هواپیماها ، وسایل نقلیه ریلی و … به راحتی امکان پذیر می باشد.هزنیه تمام شده آنها با توجه به نصب آسان آنها بسیار کم می باشد.

ماربل 4 میل – طرح سنگ یکی از محصولات بسیار جدید بوده و با قطر 4 میلیمتر تولید می گردد.طرحهای محصول یاد شده شبیه سنگ یا سرامیکهای موجود در بازار می باشد. با توجه به مزایای بسیار این محول ، می توان از آن به عنوان جانشینی مطمئن در نماهای داخلی و خارجی استفاده نمود