روش های شناسایی آثار چوبی بررسی می شود

روش های شناسایی آثار چوبی بررسی می شود

روش های شناسایی آثار چوبی بررسی می شود

دومین کارگاه آموزشی روش های تشریح و حفاظت از چوب های تاریخی با هدف انتقال دانش، تجربه و مهارت در زمینه روش های شناسایی آثار چوبی به همت پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی برگزار می شود .

روش های شناسایی آثار چوبی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، از رویکردهای این کارگاه آموزشی ارایه اطلاعات فنی در زمینه ویژگی ها و آناتومی چوب به ویژه در چوب های تاریخی ، ارایه روش های درمان و کاربرد عملی استحکام بخش ها برای حفاظت از چوب و بررسی معایب و محاسن آنها خواهد بود .

این کارگاه با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی –تاریخی و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور از تاریخ ۴تا ۶آبان ماه سال ۱۳۹۴به مدت ۳روز در محل پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود .

موضوعات آموزشی این کارگاه در قالب ۲سر فصل شامل مباحث شناخت چوب و مباحث حفاظت چوب ارایه می شود .

نوشین طغرایی عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور، مهین سهرابی عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س)، محسن محمدی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان ، برسابه سالک آزاد کارشناس ارشد پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی اساتید این دوره آموزشی هستند.

آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی ۲۷ مهرماه سال ۹۴ است و علاقمندان می توانند برای دریافت شرایط ثبت نام به بخش فراخوان سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری (www.richt.ir) مراجعه کنند.