دکوراسیون داخلی پارکینگ

دکوراسیون داخلی پارکینگ

پارکینگ یکی از قسمت‌های مهم و اساسی مجتمع‌های مسکونی به شمار می‌آید که باید به ساخت آن دقت بسیار شود. امروز ساکنان شهری، حداقل یک اتومبیل دارند و پارکینگ هر مجتمع، رفاه و اهمیت خاطر ساکنان را فراهم می‌کند. در ساخت پارکینگ باید به عناصری دقت کرد. یکی از این عناصر مهم که باید توسط نیروهای متخصص و مجرب صورت بگیرد، اندازه، بعد، ساخت، استقامت و مقاومت پارکینگ است،‌برای مثال، ارتفاع، عرض در ورودی، عرض رمپ یک طرفه و دو طرفه، شیب رمپ، عرض رمپ، قوس یک طرفه و دو طرفه در طراحی پارکینگ باید به درستی رعایت شود. یکی از عواملی که باید در طراحی دکوراسیون داخلی پارکینگ رعایت کرد میزان فضای پارک کردن و فضای کافی برای ورود و خروج ماشین‌ها حتی در صورت وجود کل ماشین‌های دیگر در پارکینگ است.

دکوراسیون داخلی پارکینگ

در پارکینگ‌هایی که به صورت سرپوشیده است، حتما باید دستگاه تهویه هوا وجود داشته باشد. نور و نورپردازی بر این مکان باید به اندازه کافی وجود داشته باشد. برای ایجاد اصراف در هزینه‌های برقی می‌توان از کلید تنظیم شونده نور یا چراغ‌های سنسوردار استفاده کرد. در طراحی پارکینگ توجه کنید که فاصله در ورودی و خروج باید به گونه‌ای باشد که خطر و مزاحمتی برای عابران و کودکان ایجاد شود. در طراحی پارکینگ و دکوراسیون آن از کف‌پوش‌های مقاوم، مستحکم و قابل شست‌وشو استفاده کنید، زیرا در اثر رفت و آمد زیاد، نمای زشت و کثیفی به خود می‌گیرد در دکوراسیون پارکینگ می‌توانید از گیاهان طبیعی نیز استفاده کنید.

پارکینگ در دکوراسیون داخلی

گیاهان طبیعی علاوه بر اینکه نمای زیبایی به فضا می‌بخشد باعث تمیز شدن هوای این مکان نیز می‌شود و به علت خشکی محیط،‌به آن طراوت و شادابی می‌بخشد. اگر فضای پارکینگ شما بزرگ است، می‌توانید برای دکوراسیون آن از مبلمان نیم‌ست برای استراحت افراد نیز استفاده کنید. به خوبی می‌توانید از تابلوهایی با منظره طبیعت بهره ببرید تا خشکی محیط را بزداید.