دربهای فینگرپول الویک-Finger pull

مزایا دربهای فینگرپول

دربهای آماده کابینتی استپ فورمینگ با نام تجاری فینگرپول که در حال حاضر بیشتر بر روی محصولات ام دی اف گروه آلویک عرضه میگردد؛راهکاری است برای پایان مشکلات بکارگیری دستگیره در طراحی یونیت های آشپزخانه و انواع کابینت ها که در ابعاد و سایز سفارشی تولید می گردد.

 دربهای فینگرپول ام دی اف الویک

درهای فینگرپول بر روی ضخامت 22میلی متر اجرا می گردد که فرم لبه آن همانند تصاویر زیر منحنی یا 45 درجه است.نوار لبه های آن در بعضی کدها همرنگ بوده و در سایر موارد بین شش رنگ تا 15 طرح از کدهای آلویک نوار می گردد.به دلیل تنوع در نوع ام دی اف های مورد استفاده برای درهای فینگرپول؛محاسبه قیمت درها متفاوت خواهد بود اما به طور کلی نحوه محاسبه آن به صورت سانتی متری است که در تماس با دفاتر ما توضیحات کامل تری دریافت خواهید داشت.

درهای فینگرپول بر روی تمامی دسته بندی های ام دی اف آلویک اعم از سری لوکس (پلی گلس و پی یرل افکت)،سری زنیت(سوپرمات و متال دکو) و سینکرون قابل اجراست . تاریخ تحویل سفارشات محصول معمولا میان 25 تا 30 روز است که توسط شرکت بازرگانی کوپر چوب پارسیان انجام می پذیرد.

مقاومت در مقابل خراش دربهای فینگرپول

این تست براساس استاندارد اروپایی EN-14324:04 انجام شده است. در این استاندارد عدد به دست آمده برای محصولات ALVIC، 7.5 Newton است که اگر بخواهیم مقایسه ای با دیگر سطوح داشته باشیم این عدد بسیار قابل توجه می باشد. مثلاً در سطوح PVC،PET، و یا Acrylic این عدد بین 1Newton تا 4Newton می باشد.

 دربهای فینگرپول الویک

دوام و پایداری رنگ دربهای فینگرپول

این تست براساس استاندارد اروپایی EN-14323:04 و EN-435-2 انجام شده است. عدد به دست آمده برای محصولات Alvic Grade 5 می باشد. هر چه Grade بالاتر باشد دوام رنگ بالاتر خواهد بود. لازم به ذکر است Grade 5 بالاترین حد ممکن می باشد.

عدم تفاوت رنگ در تولیدات دربهای فینگرپول

این تست بر اساس استاندارد CIELab D65/10 انجام شده است که نتیجه آن خطای کمتر از O.50 برای رنگ سفید و کمتر از O.70 برای رنگهای دیگر می باشد که نتیجه فوق العاده عالی است.

کنترل کیفی سطح با استفاده از دید مصنوعی

برای رسیدن به حداکثر کیفیت سطح، سطوح با مدرنترین دستگاه ها و تکنیک های روز به صورت اتوماتیک بررسی می شوند. بنابراین خطاهای انسان ناشی از خستگی یا عدم توجه و غیره از بین می روند.

شورای نظارت بر چوب

انجمن نظارت بر جنگل ها یا FSC ، ، همانگونه که از نامش بر می آید بر استفاده مناسب جنگل ها و درخت ها نظارت دارد. هدف این انجمن حفظ حقوق اجتماعی، اکولوژیک و اقتصادی نسل حاضر است بدون اینکه نسل بعدی را به مخاطره بیندازد. فعالیتهای گروه Alvic با قوانین این انجمن مطابقت دارد و Alvic موفق به کسب مدرک این انجمن شده است و می تواند کلیه محصولات را با این مدرک ارائه دهد.

مزایا دربهای فینگرپول