ترموود چوب مناسب استخر و سونا

ترموود مناسب برای استخر و سونا

از آنجا که در طراحی خانه‌های امروزی عموما از خطوط صاف، احجام مکعب‌شکل و زاویه‌دار و طراحی ساده استفاده می‌شود، بهتر است منظره حیاط و اطراف خانه هم خیلی از این حال و هوا فاصله نگیرد. اجازه دهید استخر کوچک‌تان هم همان سبک و سیاق خانه را داشته باشد و اطراف آن‌ یک عرشه دوست‌داشتنی طراحی کنید؛ طوری که محل گذر بین خانه و استخرتان باشد.
هر چند که به خاطر بزرگ نبودن استخرتان ممکن است حس یک شنای عالی را نداشته باشید اما با این‌وجود استفاده از همان شکل مستطیلی کلاسیک می‌تواند حس رضایت از داشتن استخر در حیاط پشتی منزل‌تان را برای‌تان به ارمغان بیاورد.فراموش نکنید استخر مستطیلی کلاسیک‌ترین مدل استخر است که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد.

ترموود چوب مناسب استخر و سونا

طراحی عمق استخر

تا اینجا ممکن است با خودتان فکر کنید ایده‌هایی که در بالا بیان شد باز هم برای حیاط پشتی شما خیلی بزرگ است اما اگر همچنان شیفته و مسحور حضور انرژی آب در حیاط‌ خلوت کوچک‌تان هستید، راه‌حل شما در این دو کلمه نهفته است؛ «حوضچه عمیق».در طراحی این حوضچه‌ها نقطه قوت عمق است؛ زیرا از لحاظ ابعاد و اندازه روی سطح زمین به فضای زیادی احتیاج ندارند. طراحان امروزی با هوشمندی راه‌هایی برای ساخت این استخرها یافته‌اند که بدون نیاز به فضای زیاد و ساخت عرشه و فضای اطراف استخر بتوانید یکی از این حوضچه‌ها را مهمان حیاط‌ خلوت‌تان کنید؛ هر چند ممکن است ترجیح دهید در چنین فضایی یک جکوزی نصب کنید، ولی فراموش نکنید یک حوضچه عمیق چه مزایایی دارد. اول اینکه نگهداری از آن آسان‌تر است، دوم اینکه برای سلامت‌تان بسیار مفید است و سوم اینکه برای آرامش و ریلکس شدن بهترین گزینه است.

ترموود مناسب برای استخر و سونا

با توجه به خصوصیات منحصر به فرد ترمووود کاربرد آن به عنوان چوب استخر که می تواند حتی جایگزین کاشی و سرامیک خود استخر و یا فضای اطراف استخر باشد که ضمن دوام، زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند.

ترموود مناسب برای استخر و سونا