ام دی اف پاورگلاس (AGT PowerGloss)

ام دی اف powerGloss -1034-Lotus

مشخصات فنی هایگلاس پاورگلاس :

نام هایگلاس: پاورگلاس / PowerGloss
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 25 ورق

با توجه به اینکه ورق هایگلاس پاورگلاس ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا، لامی گلاس ترکیه و یا ایشیک ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

شرکت ای جی تی AGT فعالیتهای خود را در آنتالیا ترکیه شروع کرده , امروزه در صنایع مبلمان سازی جزء شرکت های برتر جهان به فعالیت خویش ادامه می دهد. ای جی تی در مجتمع صنایع آنتالیا بر مساحتی بالای 400 هزار متر مربع و همراه با.سیستم های مدرن نصب شده قرار گرفته و در صنایع تولید ام دی اف , ام دی اف – لام , پنل , مبلمان , بخش دکوراسیون , پارکت , درب , پنل دیواری , قرنیز و بخش ساختمان ارائه خدمت می نماید.
ام دی اف هایگلاس PowerGloss ، به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.
ورق هایگلاس PowerGloss با رنگ ها و طرح های سه بُعدی ترکیب چشمگیری دارد.مکانی که طراحی می کنید، با رنگ های 3 بُعدی هایگلاس پاورگلاس جی تی، بُعدی متفاوت به دست آورده و به دلیل درخشش، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد .

ام دی اف پاورگلاس AGT PowerGloss ساخت کشور ترکیه می باشد. ابعاد آن 280*122 سانتی متر و ضخامت آن 16 میلیمتر می باشد، روکش آن PVC هایگلاس می باشد. تعداد رنگ های آن 25 عدد می باشد.

محصولات مشابه

محصولات مرتبط